به رياست مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري برگزار شد؛


سومين جلسه كميته اجرايي دفاتر پيشخوان دولت و بخش عمومي غير دولتي استان در سال 93 به رياست "اكرم فداكار"، مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري و دبير كارگروه دفاتر پيشخوان برگزار گرديد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "اكرم فداكار" روز شنبه 17 آبان ماه در اين جلسه ضمن تسليت ايام سوگواري اباعبدا... الحسين با اشاره به ابلاغ نقشه راه توسعه دولت الكترونيكي، به تشريح نقش و جايگاه دفاتر پيشخوان در اين نقشه پرداخت.
وي با اذعان به نقش مهم و موثر دولت الكترونيك بر اصلاح نظام اداري و توسعه كشور و با اشاره به جايگاه فعلي دفاتر پيشخوان در سطح استان خواستار همكاري ساير دستگاههاي اجرايي در احصا، الكترونيكي نمودن و برون سپاري خدمات خود به دفاتر پيشخوان طبق قوانين و مقررات جاري كشور شد.
فداكار اظهار اميدواري كرد: با ابلاغ آيين نامه جديد دولت مشكلات پيش روي فناوري اطلاعات مرتفع گردد.
اين مقام مسئول همچنين اعتماد مردم به دولت را مهم ارزيابي كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، دولت تدبير و اميد و مديريت ارشد استان تاكيد ويژه اي بر اين مهم و حل مشكلات مردم دارند.
در ادامه دستور كار جلسه مطرح و اعضا نقطه نظرات خود را بيان نمودند.
اهم موضوعات مطرح شده :
-    بررسي ميزان اجراي مصوبات جلسه قبل
-    بررسي ظرفيت توسعه كمي دفاتر با توجه به افزايش ارائه خدمات در دفاتر پيشخوان  
-    بررسي درخواست واگذاري خدمات اداره كل ورزش و جوانان، جهاد كشاورزي و شهرداري يزد به دفاتر پيشخوان
-    تاكيد بر امضا تفاهم نامه هاي جديد دستگاههاي خدمات دهنده با انجمن صنفي دفاتر پيشخوان و رئيس كارگروه
-    بررسي گزارشات واصله در خصوص عملكرد دو دفتر پيشخوان
در پايان بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.

 






آدرس کوتاه :