اخبار


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مطرح كرد:

تأكيد دولت تدبير و اميد بر پاسخگويي به مردم

2017 01 18
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در شوراي اطلاع رساني استان با اشاره به ابلاغيۀ 19 ماده اي وزارت كشور گفت: دولت تدبير و اميد بر پاسخگويي و تعامل مستقيم مسئولان با مردم تأكيد دارد و اين دستورالعمل نيز براي ارتقاي اين روند ابلاغ شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران:

استان یزد برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه آماده است/ نقش مهم رسانه‌ها در افزایش مشارکت مردم

2017 01 17
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری با اهالی رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گفت: مقدّمات برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 فراهم شده است و مسئولان اجرای انتخابات در استان بدون کمترین توجه به برخی مسائل حاشیه‌ای در رقابتهای سیاسی آمادۀ برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه هستند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری:

برنامه‌های خودجوش و مردمی محور فعالیّت‌های دهۀ فجر امسال باشد

2017 01 11
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های دهۀ فجر استان بر مردمی بودن و رویکرد مشارکتی برنامه‌های دهۀ فجر امسال تأکید کرد.
به رياست معاون سياسي، امنيتي واجتماعي استاندار؛

اولين نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد

2017 01 09
«محمدعلي طالبي» رئيس ستاد انتخابات استان در نخستين نشست اين ستاد گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني عمري را با عزّت زيست و منشاء اثرات خير و پُر بركتي براي انقلاب اسلامي و ملّت ايران بود.

پیام تسلیت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری

2017 01 09
«رقیه کرمانیان» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

نيروي انتظامي يكي از اركان تحقق حقوق شهروندي است

2017 01 08
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در همايش رؤسا و فرماندهان كلانتري ها و پاسگاه‌هاي انتظامي استان با اشاره به رونمايي از منشور حقوق شهروندي توسط رئيس جمهوری،‌گفت: نيروي انتظامي يكي از اركان تحقق حقوق شهروندي است.
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار؛

مراسم معارفۀ مديركل پدافند غيرعامل استانداري برگزار شد

2017 01 08
با حضور «محمدعلي طالبي» معاون سياسي، ‌امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، مراسم معارفۀ «محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري برگزار شد.
با حكم استاندار يزد؛

مديركل پدافند غيرعامل استان منصوب شد

2017 01 08
با حكم «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد، «محمدصادق طهماسبي» به عنوان مديركل دفتر پدافند غيرعامل استان منصوب شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دانشگاه‌ها خلاء بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه را به دوش می‌کشند

2017 01 07
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست هم‌انديشي رؤساي دانشگاه‌ها، مراكز آموزش عالي و حوزه هاي علميۀ استان گفت: برخي از فعاليت ها بر دوش دانشگاه‌ها تحميل شده است و در حال حاضر مراکز آموزش عالی خلاء بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه را به دوش می‌کشند.
با حکم استاندار یزد؛

رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد

2017 01 04
«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حکم «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

خانۀ احزاب استان به زودي فعاليّت خود را آغاز مي كند

2017 01 04
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد در نشست احزاب و فعالان سياسي استان با بيان اينكه خانۀ احزاب استان به زودي فعاليّت خود را آغاز مي كند، تاكيد كرد: مديريت خانۀ احزاب نبايد دولتي باشد و بايد از سوي تشكل هاي سياسي اداره شود.
استاندار يزد تأكيد كرد :

احزاب پشتوانه سياسي، اجتماعي و زبان گوياي مردم باشند

2017 01 04
استاندار يزد عصر سه شنبه 14 دي ماه در نشست احزاب، تشکل‌ها و فعالان سياسي استان گفت : لازم است احزاب زبان گوياي مردم و پشتوانه سياسي، اجتماعي قوي براي ملت ايران باشند و نقش خود را در پويايي و نشاط جامعه به‌خوبی ايفا كنند.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

توجّه به سازمانهاي مردم نهاد محلّي امري ضروري است

2017 01 03
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي و مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري از تعدادي مؤسسات، سازمانهاي مردم نهاد و كانون هاي فرهنگي و هنري نصرآباد تفت بازديد كرد.

بازدید اعضای کارگروه ارتقای اجتماعی و فرهنگی استان از مناطق بازآفرینی شدۀ میبد

2017 01 02
اعضای کارگروه ارتقای اجتماعی و فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار و ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیبهای اجتماعی استان از مناطق بازآفرینی شدۀ شهرستان میبد بازدید کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دغدغۀ مسائل اجتماعی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود

2017 01 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در کارگروه ارتقای اجتماعی فرهنگی و سلامت ستاد بازآفرینی شهری پایدار و ستاد مدیریت و ساماندهی آسیبهای اجتماعی استان که در شهرستان میبد برگزار شد، گفت: لازم است دغدغۀ مسائل اجتماعی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

ضرورت تعامل قوا در اجرای منشور حقوق شهروندی

2017 01 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه رییس جمهوری بر اجرای منشور حقوق شهروندی تاکید دارد، گفت: هماهنگی با سایر قوا برای اجرای این منشور و التزام همۀ ارکان نظام به دفاع از حقوق ملّت مستلزم یک تعامل بین بخشی است.
استاندار یزد:

دغدغۀ اصلی ما سلامت اجتماعی و بسترسازی برای رشد استعدادهاست

2017 01 01
استاندار یزد شنبه شب 11 دی ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: دغدغۀ اصلی مدیریت ارشد استان توجه به سلامت اجتماعی، مقام شامخ انسانی، خلاقیّت و پویایی و بسترسازی برای رشد استعدادهای استان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

یزد شهر صلح، گفت‌وگو و همزیستی مسالمت آمیز است

2017 01 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جشن آغاز سال نو میلادی که به همّت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای گردشگران خارجی در یکی از هتل‌های سنّتی یزد برگزار شد، گفت: یزد شهر صلح، گفت‌وگو و همزیستی مسالمت آمیز است.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در یزد:

خدمات ایران به پناهندگان و مهاجران خارجی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود

2016 12 28
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری یزد گفت: درخواست ما از مهاجران احترام به قانون و مقیّد به اجرای قانون است و همانطور که از ایرانیان انتظار رعایت قانون می باشد، از مهاجران هم همین درخواست را داریم.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در یزد:

اتباع خارجی تحت پوشش خدمات ویژۀ بیماری‌های خاص قرار می‌‌گیرند

2016 12 28
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در بازدید از پایگاه سلامت ابن‌سینای یزد که ویژۀ ارائۀ خدمات بهداشتی به مهاجران ساکن در شهر یزد است، از ارائۀ خدمات ویژۀ بیماری‌های خاص به مهاجران و اتباع خارجی از سوی وزارت کشور خبر داد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

زمينۀ مشاركت مؤثر مردم و سازمانهاي مردم نهاد در برنامه هاي دهۀ فجر فراهم شود

2016 12 28
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار در نشست ستاد بزرگداشت دهۀ فجر استان بر پاسداشت انقلاب اسلامي و تبيين آرمانهاي انقلاب با برنامه هاي نو و مشاركت مؤثر مردم، سازمانهاي مردم نهاد و احزاب سياسي تأكيد كرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

استان یزد می‌تواند پایگاه تولید فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی شود

2016 12 28
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پروژۀ تولید مجموعۀ تلویزیونی «خانۀ میراثی» با عوامل و بازیگران بومی استان آغاز به کار کرد.

نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران برگزار شد

2016 12 27
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد، مسائل ایثارگران استان در نشست شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران بررسی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مرکز اسناد و کتابخانه ملّی استان از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاداستفاده کند

2016 12 22
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران با اهداکنندگان اسناد تاریخی استان و فعالّان این حوزه گفت: برای جمع‌آوری اسناد تاریخی و حفظ میراث اجتماعی و فرهنگی لازم است مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غیردولتی استفاده کند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری خبر داد:

تلاش برای رفع موانع حقوقی زنان با هدف حمایت از خانواده

2016 12 19
مسائل حقوقی بانوان استان یزد در اتاق فکر حقوقی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مطرح و دربارۀ راهکارهای برون‌رفت از آنها هم‌اندیشی شد.
استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت آگاهی دادن به مردم دربارۀ اهمیت و عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا

2016 12 15
در نشستی با حضور استاندار یزد، «علی افخمی فتح آباد» به عنوان دبیر اجرائی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان معرفی شد.

بیانیّۀ پایانی نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی

2016 12 15
بیانیّۀ پایانی نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی که در روزهای 24 و 25 آذر ماه به میزبانی استان یزد برگزار شد، از سوی «محمدرضا کارگری» دبیر مجمع خیّرین کشور قرائت شد.
استاندار یزد در آئین پایانی نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی:

کار فرهنگی و گسترش سرمایۀ اجتماعی زمینۀ حل مسائل اجتماعی است

2016 12 15
استاندار یزد روز پنج شنبه 25 آذر ماه در نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی گفت: کار فرهنگی و گسترش سرمایۀ اجتماعی زمینۀ حل بسیاری از آسیبها و مسائل اجتماعی است.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شبکه‌های خویشاوندی مؤثرترین فضا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

2016 12 15
محمد اسحاقی در نشست ملّی خیّرین و توسعه اجتماعی گفت: انتظار است همۀ گروه‌های مردمی در شبکه‌های خویشاوندی فعال باشند و با تقویت حضورشان، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در درون خانواده‌ها تکاپو کنند.
نمایندۀ مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

خیّرین به حوزۀ آسیبهای اجتماعی توجه ویژه داشته باشند

2016 12 15
محمدرضا تابش در نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی گفت: مجلس را یاری کنید تا اگر در جایی با نقص قانون مواجه‌ایم درصدد رفع نواقص باشیم؛ اگر خلأ قانونی وجود دارد در صدد پر کردن آن و هر جا قانونی است که به مرحلۀ اجرا در نمی‌آید برای اجرایی شدن آن تلاش کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع خبرنگاران:

برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت مردم و خیّرین هستیم

2016 12 15
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع خبرنگاران در نشست ملی خیّرین و توسعه اجتماعی با اشاره به اینکه خیران استان یزد در تمام زمینه‌ها مشارکت خوبی داشته و دارند، گفت: دولت برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت مؤثر مردم و خیّرین است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد بيان كرد:

سبك زندگي اسلامي الگويي ارزشمند براي زندگي اجتماعي

2016 12 15
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعۀ يزد در نشست ملّي خيّرين و توسعه اجتماعي با تاكيد بر جايگاه نوع دوستي و همدلي در جامعه گفت: سبك زندگي اسلامي و مبتني بر فطرت خدائي،بهترين الگوي زندگي اجتماعي است.
مشاور وزير و معاون امور اجتماعي مركز اجتماعي وزارت كشور بيان كرد:

همراهي نهادهاي مردمي و دولت مؤثرترين راهكاركاهش آسيب هاي اجتماعي

2016 12 15
مشاور وزير و معاون اجتماعي وزارت كشور در گفتگوي ويژه خبري شبكه تابان با اشاره به نقش مردم در تقويت سرمايه هاي اجتماعي گفت: همراهي نهادهاي مردمي و دولت مؤثرترين راهكار كاهش و بهبود آسيب هاي اجتماعي است.
رئیس ستاد دیه کشور در نشست ملّی خیّرین و توسعه اجتماعی :

اجباری شدن بیمه شخص ثالث دستاورد مهم ستاد دیه کشور است

2016 12 15
اسدالله جولایی در نشست ملّی خیرین و توسعه اجتماعی که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، گفت: با پی گیریها و تلاشهای خدمتگزاران مردم در ستاد دیه کشور قانون بیمه شخص ثالث اجباری و اجرا شده است.
همزمان با نشست ملی خیّرین و توسعه اجتماعی؛

کارگروه های تخصصی هم اندیشی با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شد

2016 12 14
کارگروه های تخصصی هم اندیشی با موضوع آسیب های اجتماعی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، نمایندگان دستگاه های مسئول در موضوع کارگروه و خیّرین حاضر در نشست برگزار شد.
قائم مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت:

بهبود وضعیت بیماران نیازمند آگاه‌سازی و دغدغه‌سازی

2016 12 14
قائم مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت در نشست ملّی خیّرین و توسعۀ اجتماعی، بهبود وضعیت بیماران را نیازمند آگاه‌سازی و دغدغه‌سازی اقشار مختلف مردم به ویژه خیّران دانست.
معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور:

تلاش دولت و مجمع خيرّین كشور رفع دغدغه های مالياتی خيّرین است

2016 12 14
معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور در نشست ملّي خيّرين و توسعه اجتماعي گفت: تلاش دولت تدبیر و امید و مجمع خيرّین كشور، رفع دغدغه های مالیاتی خيّرين است.
قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي:

خسارت هاي ناشي از آسيب هاي اجتماعي مانع توسعۀ کشور است

2016 12 14
قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي در نشست ملّی خيّرين و توسعۀ اجتماعي بر اهميت توجه به آسيب هاي اجتماعي براي كاهش خسارت هاي اقتصادي و ديگر خسارت ها در کشور تأكيد كرد.

حضور مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز اجتماعی وزارت کشور در شبکه تابان

2016 12 14
«رضا محبوبی» مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز اجتماعی وزارت کشور ساعت 21 چهارشنبه شب 24 آذرماه با حضور در شبکه تابان با مردم استان دارالعباده یزد سخن می گوید.
استاندار يزد مطرح كرد:

خيرانديشي و خرد جمعي مؤثرترين پشتوانۀ بهبود سلامت اجتماعي

2016 12 14
استاندار يزد در مراسم افتتاحيه نشست ملي خيّرين و توسعه اجتماعي گفت: الگوسازي از اقدامات ارزشمند خيّرين ، تقويت روحيه خيرانديشي و خردجمعي در جامعه موثرترين پشتوانۀ بهبود سلامت اجتماعي هستند.
مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم‌نهاد وزارت کشور مطرح کرد:

دغدغه‌سازی آسیب‌های اجتماعی ضرورت توسعۀ کشور

2016 12 14
بهمن مشکینی در آئین افتتاحیه نشست خیرین و توسعه اجتماعی هدف برگزاری این نشست ملی در استان یزد را دغدغه‌مند کردن مردم به آسیب‌های اجتماعی و پیامدهای این آسیب‌ها در جامعه دانست.

اداي احترام مهمانان نشست ملّي خيّرين و توسعۀ اجتماعي به مقام شامخ سومين شهيد محراب

2016 12 14
مشاوران وزير كشور، جمعي از مسئولان وزارت كشور و خيّرين ملي با حضور در مسجد روضه محمدیه با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد ادای احترام کردند

بازديد جمعي از مسئولان وزارت كشور و خيّرين ملي از آثار تاريخي يزد

2016 12 14
به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، صبح چهارشنبه 24 آذرماه جمعي از مسئولان وزارت كشور و تعدادي از خيّرين كه براي حضور در نشست ملي خيّرين و توسعه اجتماعي در استان يزد حضور دارند از آثار تاريخي شهر يزد، «مجموعه اميرچخماق» و «باغ دولت آباد» بازديد كردند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد:

زمینه های حضور پُررنگ بانوان در عرصه های اجتماعی تقویت شود

2016 12 12
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد در نشست هم اندیشی با مدیران و بانوان توانمند استان گفت: باید زمینه های حضور پُررنگ دختران و زنان در اجتماع به ویژه فعالیت‌های اثرگذار در حوزه هاي اشتغال و مديريت آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.
در بازدید از طرح آموزشی همسرانه مطرح شد؛

کارگاه‌های آموزشی محلآت تضمین‌کنندۀ تقویت ارتباطات درون محله‌ای

2016 12 08
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از کارگاه‌ آموزشی مادران یک مهدقرآن در محلۀ حسن‌آباد، این کارگاه‌ها را تضمین کنندۀ تقویت ارتباطات درون محله‌ای و کمک‌کننده به رشد مهارت‌های زندگی اهالی آن محله دانست.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد:

زمينه اشتغال‌زایی بانوان استان فراهم می‌شود

2016 12 07
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در نشست اتاق فکر اشتغال این دفتر، بر اراده اي جدی برای اشتغال‌زایی بانوان اشاره کرد و گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری كوشش مي كند با همکاری بانک‌‌های استان زمینۀ ارائۀ تسهیلات اشتغال‌زایی به بانوان را فراهم کند.
به همّت دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد؛

دورۀ آموزشي حقوق خانواده، در استانداري برگزار شد

2016 12 06
دورۀ آموزشي حقوق خانواده با موضوع بهبود روابط زوجين، ويژۀ كارمندان استانداري برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

روز دانشجو نماد مطالبه گری حقوق مردم توسط جنبش دانشجویی در ایران است

2016 12 06
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای حضرت رقیه(س) گفت: روز دانشجو نماد پویایی جنبش دانشجویی در ایران و پیشتازی این جنبش در مطالبه‌گری و پیگیری حقوق و خواسته‌های مردم است.
مدیركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد:

ارادۀ همگانی برای مبارزه با اعتیاد زنان امري ضروري است

2016 12 06
مدیركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان و بازدید از اندرزگاه نسوان زندان مركزي يزد بر ضرورت وجود ارادۀ همگانی برای پيشگيري و مبارزه با اعتیاد زنان استان تأکید کرد.

دورۀ آموزشی بیماری‌های نوپدید ویژۀ بانوان کارمند برگزار شد

2016 12 06
دورۀ آموزشی بیماری‌های نوپدید ویژۀ بانوان کارمند استان با موضوع ایدز از سوی دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری يزد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استانداری برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تأكيد كرد:

نقش تعيين كنندة روابط عمومي ها در ارتقاي سرمايۀ اجتماعي در استان

2016 12 05
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در همايش فصلي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با بيان اينكه روابط عمومي ها خط مقدّم پي گيري موضوعات درون و برون سازماني هر دستگاهي هستند، گفت: روابط عمومي ها نقش بسيار تعيين كننده اي در ارتقاي سرمايۀ اجتماعي در استان دارند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

برگزاري همايش ملي خيّرين فرصت ارزشمندي براي شناسايي آسيب هاي اجتماعي است

2016 12 04
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در نشست هم انديشي خيران استان با اشاره به برگزاري همايش ملي خيرين و توسعه اجتماعي در يزد گفت: هدف اصلي از برگزاري اين همايش، شناسايي ظرفيت هاي خيري در بعد ملي براي ساماندهي دغدغه ها و آسيب هاي اجتماعي است.
استاندار یزد:

بايد از ظرفیت های خیّری در تقویت سلامت اجتماعی بهره مند شويم

2016 12 04
استاندار یزد بعد از ظهر شنبه 13 آذرماه در نشست هم اندیشی با خیران استان، بر مشارکت ارزشمند و گسترده خیران استان یزد در زمینه های گوناگون اشاره كرد و گفت: باید نیازها و شرایط جامعه را شناسایی و بر این مبنا ظرفیت های خیّری و مشارکت مردمی را برای تقویت سلامت اجتماعی بكار بگيريم.

سومين كميتۀ تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانواده برگزار شد

2016 11 29
سومين كميتۀ تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانواده به همّت دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار تاكيد كرد:

بهره مندي جامعه از ظرفيت مهدويت در ايجاد همدلي

2016 11 27
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نشست ستاد هماهنگي فعاليتهاي مهدوي استان با اشاره به ظرفيت مهدويت و پيام جهاني حضرت امام زمان (عج) گفت: برنامه هاي مهدويت براي ايجاد شرايط وفاق و همدلي در جامعه به سمتي كه مصداقي از وحدت ملي و انسجام اجتماعي را فراهم كند، اجرا شود و مورد توجه قرار گيرد.
با حكم رئيس ستاد كلّ نيروهاي مسلّح؛

استاندار يزد به عنوان فرماندۀ قرارگاه پدافند زيستي استان منصوب شد

2016 11 26
«سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد با حكم «سرلشكر پاسدار محمد باقري» رئيس ستادكلّ نيروهاي مسلّح و رئيس كميتۀ دائمي پدافند غيرعامل كشور به عنوان فرماندۀ قرارگاه پدافند زيستي استان منصوب شد.
معاون بسيج و امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل:

رسالت اصلي پدافند غيرعامل صيانت از سرمايه انساني و اجتماعي است

2016 11 26
معاون بسيج و امور استان هاي سازمان پدافند غيرعامل كشور در جمع اهالي رسانۀ استان يزد با تاكيد بر اينكه همه بايد در عرصۀ دفاع غيرعامل و پيشگيري از آسيب ها توانمند شوند، گفت: رسالت اصلي پدافند غير عامل صيانت از سرمايه انساني و اجتماعي است.
معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد:

تامین امنیت خط انتقال آب شرب یزد، ضرورتي قابل توجه است

2016 11 26
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعة استان كه روز شنبه ششم آذر ماه سال جاري در سالن زنده ياد حميديا برگزار شد، گفت: با توجه به ضرورت نياز مردم استان يزد به آب شرب، تامين امنيت خط انتقال آب به اين استان مهم و نيازمند توجه جدي است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تأكيد كرد:

ضرورت تبيين موضوع پدافند غيرعامل در بين مردم

2016 11 26
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در شوراي پدافند غيرعامل استان با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد به جلب مشاركت مردم در حوزة پدافند غيرعامل توجه ويژه اي شده است، گفت: ضروري است در اين حوزه به جامعه بيشتر از گذشته آموزش داده شود.
معاون بسيج و امور استانهاي سازمان پدافند غيرعامل:

پدافند غيرعامل به فرهنگ عمومي تبديل شود

2016 11 26
معاون بسيج و امور استانهاي سازمان پدافند غيرعامل كشور در شوراي پدافند غيرعامل استان گفت: آمادگي در پدافند غيرعامل، ارتقاي پايداري ملي و كاهش آسيب پذيري را به همراه دارد و اين مهم با مشاركت مردم تحقق مي يابد.

نشست هيئت نظارت برسازمانهاي مردم نهاد استان برگزار شد

2016 11 22
پنجمين نشست هيئت نظارت برسازمانهاي مردم نهاد استان در سال جاري به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد برگزار شد.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد:

فرمانداران و بخشداران برنامه هاي دولت را به بهترين نحو بيان كنند

2016 11 22
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در جمع بخشداران شهرستان هاي استان گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمايندگان عالي دولت در شهرستان ها و بخشها مي توانند تبيين كنندۀ برنامه ها و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد:

مسئولیت اجتماعی کتابداران ایجاد تحول فکری، فرهنگی و اجتماعی است

2016 11 16
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد در آیین تجلیل از مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی، نقش کتابداران را براي ایجاد تحول فکری، فرهنگی و اجتماعی، در جامعه مؤثر دانست و بر مسئولیت اجتماعی آنها در برابر مردم تأکید کرد.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد:

آموزش، مهم ترين راهبرد براي پيشگيري از ايدز است

2016 11 16
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در كميته پايش و ارزشيابي كنترل بيماري ايدز با بيان اينكه آموزش و اطلاع رساني، مهم ترين راهبرد و استراتژي پيشگيري از بيماري ايدز به شمار مي رود گفت: رسيدن به اين مهم، نيازمند همگرايي اجتماعي و برنامه ريزي هدفمند است.
معاون حقوق بشر و امور بين الملل وزير دادگستري در يزد:

نگاه قانون مدارانۀ دولت تدبير و اميد الگوي مؤثرِ حقوق شهروندي است

2016 11 15
معاون حقوق بشر و امور بين الملل وزير دادگستري در پنجمين همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي گفت:در عرصه قانون گذاري در مقايسه با دولت پيشين، رويكرد دولت تدبير و اميد انحرافات مغاير با اسناد بالادستي را از 31 درصد به كمتر از 1 درصد كاهش داده و اين نگاه قانون مدارانه الگويي مؤثر براي رعايت حقوق شهروندي است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

سازمان هاي مردم نهاد پل ارتباطي دولت و جامعه در اجراي حقوق شهروندي هستند

2016 11 15
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي گفت: پرداختن به موضوع حقوق شهروندي با گستره بسيار زيادي كه دارد تنها از عهده دولت بر نمي آيد و براي رسيدن به وضعيت مناسب در اين زمينه فعاليت تشكلات ، سازمان هاي مردم نهاد، نخبگان و افراد علاقه مند به فعاليت در اين زمينه به عنوان پل ارتباطي دولت و مردم در سطج جامعه داراي اهميت فراوان است.
استاندار يزد در همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي:

حقوق شهروندي با برنامه ريزي توسعۀ متوازن محقق مي شود

2016 11 15
استاندار يزد روز سه شنبه 25 آبان ماه در همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي گفت: حقوق شهروندي با ابعاد گوناگون انساني، ديني، زيست محيطي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي با برنامه ريزي توسعۀ متوازن تحقق مي يابد.
با حضور استاندار يزد برگزار شد؛

پنجمين همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي، در استان يزد

2016 11 15
پنجمين همايش ملي حقوق شهروندي و مسئوليت اجتماعي با حضور چهره هاي برجسته ملي و استاني، در راستاي اجرا و تقويت برنامه هاي دولت تدبير و اميد، و براي فراهم آوردن زمينه حقوق شهروندي و بهره مندي بيشتر از ظرفيت هاي استاني و ملي در تقويت جايگاه مسئوليت اجتماعي، در استان يزد برگزار شد.

نشست هم اندیشی برای افزايش سلامت اجتماعی، در استانداري يزد برگزار شد

2016 11 15
با كوشش و برنامه ريزي مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادهٔ استانداری يزد، صبح سه‌شنبه 25 آبان ماه با هدف بررسی و تحلیل فرصت‌ها و چالش‌های مشارکت بانوان در پروژه‌های اجتماع‌محور و نيز در راستاي افزايش سلامت اجتماعی و خودمراقبتی خانواده های استان، نشست هم اندديشي در دفتر بانوان و خانوادۀ استانداری برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری يزد از مراکز فنی و حرفه‌ای استان بازديدكرد

2016 11 14
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری ضمن بازديد از مرکز فنی و حرفه‌ای استان، نسبت به توسعۀ آموزشی، مهارتی و بازاریابی محصولات هنرجویان تاكيد كرد.

آيين رونمايي از مستندهاي فاخرصداوسيماي مركز يزد

2016 11 12
با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ضمن رونمايي از چهار برنامه راديويي و تلويزيوني جديد، از برخي هيئت امناي هيئت هاي مذهبي، كارشناسان و برنامه سازان فعال صدا و سيماي مركز يزد نيز تجليل شد.

نشست سرمایه‌های نمادین، در استانداري يزد برگزار شد

2016 11 10
نشست سرمایه‌های نمادین به عنوان محور جذب انواع سرمایه، با سخنراني «محسن رنانی» اقتصاددان و استاد تمام دانشگاه اصفهان، در تالار انديشة استانداري يزد برگزار شد.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری برگزار شد؛مراسم تكريم و معارفه فرماندار بافق

2016 11 10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری در آیین تکریم و معارفه فرماندار بافق ضمن تسلیت درگذشت جمعی از زائران اربعین بافقی ،ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سید مهدی طلائی مقدم فرماندار سابق بافق گفت : طلائی مقدم یکی از موفق ترین فرمانداران استان یزد بود.
در نشست سرمایه اجتماعی موتور توسعهٔ قرن مطرح شد؛

اعتماد و مشارکت و همدلی امیددهندهٔ آینده ای روشن

2016 11 10
اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در نشست سرمایه اجتماعی موتور توسعهٔ قرن به واكاوي و بيان ضرورت تقویت سرمایه های اجتماعی از نظر توسعهٔ ایران پرداخت و گفت: اعتماد، مشاركت و همدلي ما را به آينده اي روشن اميدوار مي كنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد:

شعار زدگی آفت توسعۀ فرهنگی است

2016 11 10
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای توسعۀ فرهنگی شهرستان‌ها، شعار زدگی را آفت توسعۀ فرهنگی دانست و گفت: براي ایجاد تحرک و موفقیت کمیته‌های فرهنگی، بايد از عرصۀ شعار به عمل‌گرایی حركت كنيم.
استاندار یزد:

باور مسئولان به کار فرهنگی زمینه‌ساز توسعۀ فرهنگی است

2016 11 10
استاندار يزد عصر چهارشنبه 19 آبان در شورای توسعۀ فرهنگی شهرستان‌ها گفت: اگر مسئولان به کار فرهنگی باور داشته باشند به طور طبیعی زمینه‌های توسعۀ فرهنگی را نیز فرآهم می‌کنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد مطرح كرد:

تاكيد دولت تدبير و اميد بر تقويت سازمان هاي مردم نهاد

2016 11 09
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در نشست هم انديشي استاندار يزد با نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد استان با اشاره به تاكيد رئيس جمهوري و دولت تدبير و اميد بر تقويت سازمان هاي مردم نهاد از افزايش 20 درصدي اين تشكل هاي اجتماعي در استان خبر داد.
استاندار يزد تاكيد كرد:

نقش مهم سازمان هاي مردم نهاد در كاهش آسيب هاي اجتماعي

2016 11 09
استاندار يزد پيش از ظهر چهارشنبه 19 آبان ماه در نشست هم انديشي با نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد استان با بيان اينكه مردم بايد نسبت به آسيب هاي اجتماعي حساسيت داشته باشند بر نقش مهم و تاثيرگذار سازمان هاي مردم نهاد استان در آگاهي مردم و كاهش اين آسيب ها تاكيد كرد.

يزد به عنوان پایلوت اجرای طرح «کلینیک حقوق شهروندی» انتخاب شد

2016 11 08
با امضای تفاهم نامه میان وزارت دادگستری ، شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد، یزد به عنوان پایلوت اجرای طرح «کلینیک حقوق شهروندی» انتخاب شد و هفت کلینیک در ده روز در یزد ایجاد می شود.
استاندار يزد:

همگرايي اجتماعي زمينه ساز غناي فرهنگي است

2016 11 07
استاندار يزد عصر يكشنبه 16 آّبان ماه در نشست فعالان فرهنگي و اجتماعي استان گفت: همگرايي اجتماعي با محوريت معتمدان و مؤثران جامعه، زمينۀ غناي فرهنگي را فراهم مي كتد.
استاندار یزد خواستار شد:

پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی با الگوسازی‌های شخصیتی مؤثر

2016 11 07
استاندار یزد بعدازظهر یکشنبه 16 آبان ماه در کمیتۀ استانی پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی گفت: الگوسازی‌های شخصیتی تأثیرگذار و مشارکت مردم و خانواده‌ها می‌تواند به مسئولان برای مبارزه و پیشگیری از مصرف مشروباات الکلی در جامعه کمك ‌کند.

پيام مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري به مناسبت 13 آبان

2016 11 03
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملّي مبارزه با استكبار جهاني پيامي صادر كرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

خانۀ احزاب در يزد تشكيل مي شود

2016 11 02
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع نمايندگان احزاب و تشكل ها و فعالان سياسي استان از تشكيل خانۀ احزاب در يزد در آينده اي نزديك خبر داد.
استاندار يزد:

هيچ فرد و گروهي در تصميم گيريهاي مديريتي استان دخالت ندارد/ مطالبات مردم مهم ترين اصل است

2016 11 02
استاندار يزد پيش از ظهر چهارشنبه دوازدهم آبان ماه در جمع نمايندگان احزاب، تشكل ها و فعالان سياسي استان گفت: در تصميم گيري ها و عزل و نصب هاي مديريتي استان و تمام موارد مطالبات مردم يك اصل مهم است و هيچ فرد و گروهي در تصميم گيري هاي من دخالت ندارد هرچند از همه صاحب نظران و اهالي انديشه و تجربه، مشورت مي گيرم.
قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور:

مردم سالاري ديني در ايران نهادينه شده است

2016 11 02
قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور در جمع احزاب، تشكل ها و فعالان سياسي استان يزد گفت: به اين افتخار مي كنيم كه مردم سالاري ديني در جمهوري اسلامي ايران راه و فضاي خود را شناخته و نهادينه شده است.
استاندار یزد:

توسعۀ فرهنگی مهمترین برنامۀ فرهنگی دولت تدبیر و امید در یزد است

2016 11 02
استاندار يزد در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد به بيان اقدامات دولت تدبیر و امید، به ویژه در حوزۀ فرهنگی پرداخت و گفت: نقشۀ راه توسعۀ فرهنگی و تبدیل فضای جامعه به فضای فرهنگی، از مهمترین برنامه‌های فرهنگي دولت تدبير و اميد در يزد به شمار مي روند.

تأثیر مثبت برجام در رشد اقتصادی ايران

2016 11 02
قائم مقام و معاون سياسي وزیر کشور در نشست شورای اداری استان یزد، با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزۀ سیاسی، خدمات تیم مذاکره‌کنندۀ هسته‌ای برای تبدیل رکود به رونق وتاثير مثبت برجام در رشد اقتصادی را ارزشمند ارزيابي كرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

استان يزد براي برگزاري انتخابات مطلوب آمادگي دارد

2016 11 02
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در همايش آموزشي، توجيهي انتخابات با اشاره به پيشينه ارزشمند برگزاري انتخابات 7 اسفندماه 94 گفت: همبستگي، توانمندي و آمادگي خوبي در استان يزد براي برگزاري انتخابات مطلوب، وجود دارد.
استاندار يزد:

نقش پذيري مردم زمينه انتخابات سازنده را فراهم مي كند

2016 11 02
استاندار يزد روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه در همايش آموزشي، توجيهي انتخابات كه با حضور، قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور كه در سالن زنده ياد حميديا استانداري يزد برگزار شد، گفت: اطلاع رساني، آگاهي بخشي و هم انديشي با مردم و نيز نقش پذيري مردم، زمينه برگزاري انتخابات سازنده و موثر را فراهم مي كند.
قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور يادآور شد؛

نشاط سياسي و قانون مداري رمز موفقيت در برگزاري انتخابات

2016 11 02
قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور در همايش آموزشي، توجيهي انتخابات استان يزد گفت: انتخابات 7 اسفند با نشاط سياسي، آرامش جامعه و بر مبناي قانون برگزار شد و براي انتخابات آينده نيز بايد بر همين اساس برنامه ريزي كنيم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

قصّه یکی از ابزارهای تمدّن‌ساز و فرهنگ‌ساز است

2016 11 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نوزدهمین جشنوارۀ بین‌المللی قصّه‌گویی با اشاره به اینکه قصّه و قصّه‌گویی ظرفیت بسیار خوبی برای انتقال فرهنگ‌‌ها و ارزش‌هاست، گفت: قصّه یکی از ابزارهای تمدن‌ساز و فرهنگ‌ساز است.

رزمایش پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی یزد برگزار شد

2016 10 31
رزمایش پدافند غیرعامل با حضور مديركل پدافند غيرعامل استانداري، مديركل مديريت بحران استانداري و فرماندار يزد با هدف کاهش آسیب‌ها و خطرها در مقابل حمله‌هاي دشمن به واحدهای تولیدی و اقتصادی در شهرک صنعتی یزد برگزار شد.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد:

استان يزد پيشرو در شفافيت و اجراي قانون دسترسي آزاد به اطلاعات

2016 10 30
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس شوراي اطلاع رساني استان گفت: هر چه دايرۀ شفافيت در فعاليتهاي دولت گسترده تر و بيشتر شود ميزان اعتماد مردم به نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت ارتقا پيدا خواهد كرد.

پدافند غيرعامل با تقويت سرمايه هاي اجتماعي كارآمد مي شود

2016 10 29
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در نشست هم انديشي كميته محتوا و آموزش ستاد نكوداشت هفته پدافند غيرعامل گفت: تقويت سرمايه هاي اجتماعي زمينه كارآمدي پدافند غيرعامل در مديريت بحران را به وجود مي آورد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد:

اتحاد و انسجام ملي بهترين پدافند غيرعامل است

2016 10 29
مديركل پدافند غيرعامل استانداري در سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه يزد گفت: وحدت بين مردم و مسئولان و انسجام ملي بهترين پدافند غيرعامل در برابر توطئه هاي دشمنان خارجي و داخلي است.
معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده مطرح كرد:

ايجاد بازار كار غيررسمي راهكار دولت تدبيرواميد براي اشتغال بانوان

2016 10 27
معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده در آيين اختتاميۀ همايش ملي تحولات جمعيت، نيروي انساني و اشتغال به راهكارهاي دولت تدبيرواميد براي رشد شاخص اقتصادي زنان اشاره و از اين ميان ايجاد بازار كار غير رسمي براي بانوان را تلاش دولت يازدهم در اين حوزه بيان كرد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد خواستار شد:

افزايش مشاركت زنان يزدي در حوزۀ تصميم گيري

2016 10 27
مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در نشست تخصصي زنان فعال و نخبۀ استان با معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده مشاركت زنان يزدي در انتخابات را خوب بيان كرد و خواستار افزايش مشاركت آنها در حوزۀ تصميم گيري و مديريتي شد.
استاندار يزد:

فضا براي مشاركت بانوان فراهم است

2016 10 27
«سید محمد ميرمحمدي» روز پنج‌شنبه ششم آبان ماه در نشست تخصصي بانوان فعال و نخبۀ استان كه با حضور معاون ریيس جمهوري در امور زنان و خانواده برگزار شد، فضاي مشاركت سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي بانوان استان براي حضور بانوان را مناسب دانست.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

مهمترين ويژگي دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري، انجام وظايف حاكميتي و منحصر به فرد است

2016 10 26
مراسم تكريم و معارفۀ مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديران و كارشناسان دفاتر مختلف اين معاونت برگزار شد.
با حكم استاندار يزد؛

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري منصوب شد

2016 10 25
با حكم «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد، «محمد محامدي» به عنوان مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد منصوب شد.