شورای اداری شهرستان اردکان
استاندار یزد با تقدیر از خدمات مدیران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردکان گفت: در روزهای ابتدایی سال ۹۹ از کانون‌های کرونا در استان بود؛ اما با مدیریت مناسب، در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفتیم.
 
محمدعلی طالبی گفت: در سال گذشته، روی‌دادهای بزرگی در سطح استان انجام شد که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها در حوزه فرهنگی، کنگره بزرگداشت شهدای استان است و بسیاری از فعالیت‌ها در ذیل این روی‌داد عظیم تعریف شد.
 
وی اظهار داشت: در حوزه سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد که بی‌سابقه‌ترین میزان در سال‌های اخیر است و چشم‌انداز ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری‌ها به‌وجود آمد که انعقاد تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری چندین هزار میلیاردی توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از آن‌جمله است.
 
استاندار یزد بیان داشت: آمایش سرزمین و ملاحظات زیست‌محیطی و... در این سرمایه‌گذاری‌ها به‌صورت جدی موردتوجه می‌گیرد و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در آن‌ها لحاظ خواهد شد.
 
طالبی با اشاره به افتخارات کسب‌شده توسط استان در ارزیابی‌های اقتصادی، گفت: شهرستان اردکان به‌عنوان از قطب‌های صنعتی و تولیدی در استان، سهم مهمی در کسب این موفقیت‌ها داشته است.
 
استاندار یزد تأکید کرد: نام‌گذاری سال جدید، انگیزه مضاعفی برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران به‌وجود آورده و دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان برای تحقق این شعار تلاش خواهند کرد.
 
محمدعلی طالبی با اشاره به انتخابات سال‌جاری اظهار داشت: زمینه‌سازی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات، یک وظیفه ملی و دینی است و بالابردن اعتماد عمومی و تحکیم پیوند مردم و نظام از اولویت‌های دستگاه‌های مختلف و مسئولان است.