بررسی مشکلات روستای چاه‌افضل بخش مرکزی شهرستان اردکان

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان اردکان مشکلات روستای چاه‌افضل با حضور بخشدارمرکزی،اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای چاه افضل در بخشداری مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

◽️ناصرپایه‌دار بخشدار مرکزی شهرستان اردکان گفت: جهت پیگیری مصوبات قبلی در رابطه با این روستا و ارزیابی میزان حل مشکلات این روستا مخصوصاً در حوزه‌های آب و نگهداری فضای سبز،نصب دوربین‌های امنیتی و آماده سازی زیر سازی زمین چمن مصنوعی جلسه ای با حضور مسئولین روستا برگزار شد.
◽️بخشدارمرکزی شهرستان با اشاره به تلاش این بخشداری برای حل مشکلات روستاهای بخش گفت: جلسات مختلفی برای حل مشکلات روستای چاه افضل گرفته شد و دستورات خوبی در این زمینه اتخاذ شد که نهایتا مقرر شد تا پایان سال جاری نسبت به رفع مشکلات مذکور با توجه به قول‌های مسئولین اقداماتی صورت بگیرد.
◽️ناصرپایه دار با اشاره به دهه فجر گفت:بهترین اقدام برای پاسداشت دهه فجر توسط مسئولین خدمت به مردم و مخصوصاً روستاییان است خدماتی که در روستاها شده است باید تبیین شود و به نسل جدید منتقل شود تا بدانند نظام جمهوری اسلامی چه اقداماتی انجام داده است.
◽️بخشدارمرکزی در پایان با اشاره به انتخابات گفت:یک ماه دیگر انتخابات مهمی در پیش داریم و حضور مردم در پای صندوق منوط به فعالیت و تلاش ما مسئولین در خدمت به آنها است حل مشکلات همین روستا و پیگیری آن توسط مسئولین اثرگذار است و قطعاً نتیجه خواهد داشت.
◽️در پایان مصوب شد دهیار،رییس شورا با همکاری ناظر فنی دهیاریها نسبت به اجرایی نمودن مصوبات پیگیری و اقدام نماید.