برگزاری جلسه حلقه صالحین مدیران شهرستان اردکان

 جلسه حلقه صالحین مدیران شهرستان با محوریت بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با سخنرانی امام جمعه اردکان و مداحی کربلایی حمید ابراهیمیان در محل نمازخانه فرمانداری برگزار شد.

 امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید بر تداوم راه شهدا در خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

 وی با بیان اینکه همیشه باید بدانیم دستی بالاتر از همه دست ها و قدرتی بالاتر از همه قدرت ها وجود دارد، افزود: اگر انسان به قضا و قدر الهی اعتقاد داشته باشد علاوه بر آرامش، ترس و اضطراب بی جهت او در زندگی کم می شود.

 وی با بیان اینکه عزت و ذلت دست خداست، گفت: دنیا، روزی به نفع انسان و روزی به ضرر اوست و باید در مصیبت و بلاها اهل صبر بود و هنگامی که روزگار به نفع انسان است دچار غرور نشود.

 امام جمعه اردکان با اشاره به خصوصیات رئیس جمهور شهید، گفت: علیرغم اینکه آیت الله رئیسی مسئولیت های مختلف داشت ولی در روش و منش این مرد خدا تغییری ایجاد نشد.

 حضور خادمیاران رضوی به مناسبت روز زیارتی حضرت امام رضا (علیه السلام) همراه با پرچم متبرک، از دیگر برنامه های این مراسم بود.