معاون فرماندار اردکان
معاون فرماندار اردکان در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم، ۱۴ و ۱۵ خرداد با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان گفت: نسل جوان، نسل آینده‌ساز و هوشیاری است که حماسه‌های عظیمی در گذشته خلق کرده و حماسه‌های حال و آینده کشور را رقم خواهد زد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان،‌ مصطفی پوردهقان اردکان افزود: حماسه غرورآفرین آزادسازی خرمشهر، از بزرگ‌ترین وقایع انقلاب اسلامی بود که از بطن ایجاد و ترویج فرهنگ دفاع و ایثار و شهادت به‌وجود آمد.
 
وی با بیان این‌که در دنیای امروز، باید از بسیج تمام امکانات برای ترویج و اشاعه فرهنگ جهاد و مقاومت استفاده کرد؛ افزود: دستگاه‌های دولتی به‌عنوان مسئولان ترویج و بسط فرهنگ، نقش اساسی در تحقق این موضوع دارند.
 
پوردهقان اردکان، نقش وحدت در جامعه را نقشی انکارناپذیر دانست و ادامه داد: همواره تبعیت از دستورات رهبری و همدلی و وحدت مردم، نیروهای مسلح و سایر نهادها، پیروزی عظیم ملت را در جنگ تحمیلی، جریان آزادسازی خرمشهر و سایر بزنگاه‌های تاریخی ملت رقم زده است. 
 
معاون فرماندار اردکان با اشاره به اعتقادات مردم مسلمان ایران و به‌ویژه اعتقادات مذهبی در شهرستان اردکان گفت: هرکجا که نقش هنر در مسائل معنوی، مذهبی و ملی پررنگ‌تر شده؛ شور و نشاط اجتماعی نیز افزایش پیدا کرده است و لذا می‌توان از هنر برای ترویج عمیق‌تر فرهنگ ایثار و دفاع استفاده کرد.
 
وی با اشاره به رهبری داهیانه امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و پس از آن، رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: در مراسم سال‌گرد ارتحال امام عظیم‌الشأن و قیام خونین ۱۵ خرداد، لازم است شخصیت امام به عنوان الگوی مبارزه برای نسل حاضر معرفی و شناسانده شود.
 
در ادامه این جلسه در خصوص گرامیداشت مناسبت‌های سوم،‌ چهاردهم و پانزدهم خرداد بحث و تبادل نظر شد.