فرماندار اردکان:

خدمت به آستان قدس رضوی را مدیون شهید جمهور هستید 

فرماندار اردکان گفت: خدمت به آستانه قدس رضوی را مدیون شهید جمهور این شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی  هستید.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست اهمیت سبک زندگی و نقش کانون‌ها در آموزش و ترویج آن که با حضور باغیانی جانشین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در دانشگاه اردکان برگزار شد، افزود : قدردان نعمات الهی باشید چرا که یکی از نعمت‌هایی که شما بزرگواران دارید توفیق خدمت به آستانه قدس رضوی است و اگر سپاسگزاری نکنید به زودی از دست خواهید داد .

وی اضافه کرد: 
از خداوند متعال تشکر کنید امت پیامبر اسلام و مفتخر به خدمت اهل بیت هستید.

فرماندار اردکان اظهار کرد: 
انصافا عنوان‌های مقدسی که به آیت الله رئیسی داده شده برازنده ایشان است، در دوران خدمتم در تمام ادوار از ایشان جز خلوص نیت ندیده‌ام.

فرماندار اردکان گفت: ایشان عامل بسیار تغییرات مثبت شد برای مثال آستانه قدس رضوی را متحول کرد و افتخار خادمی حضرت از محدودیت‌های خاص خارج شد. حتی با آمدن ایشان در دولت نیز جریانات خوبی شکل گرفت.

سبزواری یادآور شد: 
اگر برخی مشکلات در جامعه لاینحل مانده به دلیل ساختارهایی است که باید اصلاح  شود و سبک زندگی و انقلاب درونی که باید رخ دهد و در مقطع کنونی هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است و تازه وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم.

سبزواری افزود : 
حضرت آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم جمهور بودند و مردم اردکان مدیون و سپاسگزار آن حضرت هستند.

این مسئول خطاب به مردم اردکان افزود: 
فرمانداری ویژه از یادگاری‌های بزرگ ایشان به مردم کویر است که با تأکید ایشان این موضوع محقق شد.
 
سبزواری در ادامه اضافه کرد : 
شما بزرگواران به واسطه شهید جمهور افتخار خدمت پیدا کرده‌اید  
و این خدمت را افتخار بدانید و آن را فراموش نکنید که نعمت از شما گرفته شود .

فرماندار اردکان افزود : در مجموعه آستانه قدس رضوی یک اتفاق مهم رخ  داده و آن گسیل خدمت رسانی ازحریم مطهر رضوی به سطح شهرستان است و برکات این امام همام را به مردم مشتاق هدیه می‌دهید و جا دارد از مجموعه برگزارکننده قدردانی کنیم چرا که شهر را رونق داده‌اید.