فرماندار اردکان در نشست با اعضای شورای پنجم و منتخبان شورای ششم شهر اردکان

فرماندار اردکان در نشست مشترک شورای پنجم و منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی اسلامی شهر اردکان گفت: خروجی شورای ششم باید هم‌صدایی و موضع واحد در جهت برطرف‌کردن مسائل و مشکلات اولویت‌دار شهر اردکان باشد.

 

مصطفی پوردهقان‌اردکان اظهار داشت: شورای پنجم شهر اردکان ازلحاظ تخصص و تجربه اعضا از سرآمدترین شوراهای استان یزد بود؛ اما سلسله‌عواملی ازجمله عدم اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات منجر شد تا برون‌ده و خروجی این شورا آن‌گونه که شایسته است نمایان نشود.

 

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های خارجی با سوءاستفاده از مطالبات بحق و نارضایتی مردم در حوزه اقتصاد و معیشت، تلاش داشتند تا مشارکت مردم را کاهش دهند؛ با این وجود مشارکت کل استان به حدود ۶۰ درصد رسید.

 

فرماندار اردکان با بیان این‌که هیچ راهی به‌جز تعامل، همکاری و همدلی برای خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی وجود ندارد؛ گفت: خروجی شورای ششم باید یک‌صدایی و موضع واحد باشد و هم‌صدایی از این مجموعه مردمی شنیده و احساس شود.

 

وی موضوعات توسعه صنعتی، مسکن، آب، مهاجرت، آلایندگی و... را از موضوعات اساسی شهر اردکان برشمرد و گفت: شورای ششم با استفاده از مشاوران مجرب درجهت کاهش این معضلات به سود مردم تلاش کند.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار، اعضای شوراهای پنجم و ششم شهر اردکان نقطه‌نظرات، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.