سرپرست فرمانداری اردکان در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، تسریع در تعیین‌تکلیف پروژه شهید صحرایی را خواستار شد و این موضوع را مطالبه جدی عمومی عنوان کرد.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه از حدود ۱۵ سال پیش، تعیین‌تکلیف آن براساس نیاز روز شهرستان و تعیین راهکارهای تأمین مالی ازطریق ظرفیت‌های ملی و استانی را ضروری دانست و گفت: با توجه به استقرار این پروژه در محله کمتربرخوردار، اجرای طرحی متناسب با نیاز منطقه می‌تواند به رفع چالش‌ها و مشکلات شهرستان کمک کند.
 
وی با بیان این‌که با توجه به گذشت زمان زیاد از آغاز پروژه، اعتبارات ستادی هلال‌احمر جواب‌گوی اجرای عملیات اجرایی آن نیست؛ بر لزوم توافق دستگاه‌های شهرستانی با جمعیت هلال‌احمر کشور تأکید کرد و افزود: این مهم خواسته‌ای عمومی است که باید محقق شود و انتظار می‌رود جمعیت هلال‌احمر استان اهتمام و جدیت بیش‌تری در این موضوع داشته باشد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان همچنین از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر در مقابله با کرونا و حوادث غیرمترقبه در شهرستان اردکان تقدیر کرد و گفت: کنترل کرونا نیاز به عزم عمومی، همت جهادی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دارد.