مدیرکل پست استان در دیدار با فرماندار اردکان:
ایرنا - فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل پست استان گفت: ساختمان اداره پست این شهرستان فرسوده است و هر آن بیم فروریختن آن وجود دارد، لذا تا حادثه‌ای رخ نداده باید تدبیری اندیشیده شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی عصر سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل پست استان یزد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان اداره پست شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم افزود: اداره پست درزمینهٔ خدماتی که می‌تواند ارائه کند ظرفیت بیشتری دارد و اکنون از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده نمی‌شود.
 
وی اضافه کرد: با توجه به صنایع و معادن موجود در شهرستان اردکان و رشد جمعیتی که دارد می‌توان طرح‌ها و خدمات نوین و بیشتری از پست ارائه کرد و با کاهش تعرفه‌های پستی و فروش بیشتر درآمد بیشتری را هم‌کسب کرد.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: اعتماد به پست وجود دارد. پست، خیلی از کارها را راحت کرده و کارهای خوبش هم ماندگار است، پست می‌تواند در کاهش آلایندگی هوا و آلودگی‌های صوتی نقش مؤثری داشته باشد و با کاهش سفرهای درون‌شهری می‌تواند هزینه‌ها را کم کند.
 
مدیرکل پست استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به رسالت و جایگاه پست، گفت: هیچ نقطه کوری برای خدمت‌رسانی به مردم توسط شرکت ملی پست وجود ندارد و خدمات‌رسانی به هر آدرسی که وجود خارجی داشته باشد انجام می‌شود.
 
علی‌محمد رحمانی پور اظهار داشت: در شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی، سه دفتر پیشخوان دولت، ۹ دفتر ICT روستایی و پنج نمایندگی پست روستایی وجود دارد که کار خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده‌دارند.
 
وی افزود: بر اساس مستندات و بخشنامه‌های قانونی که وجود دارد دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برخی از فعالیت‌های خود را با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در ادارات پست شهرستان‌ها برون‌سپاری کنند و این فعالیت‌ها را به پست واگذار کنند. انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از این فرصت که توسط پست فراهم‌شده است به نحو مطلوب استفاده کنند.
 
این مسئول اظهار داشت: طرح جی‌نف به‌عنوان یک پروژه اقتصاد مقاومتی توسط شرکت ملی پست در حال اجراست که بر اساس آن آدرس‌دهی مشترک و استاندارد برای هر مکانی فراهم می‌شود و لازمه موفقیت در این کار همکاری همه دستگاه‌های متولی خدمات رسان است.
 
رحمانی پور با اشاره به نیاز مردم به سرویس‌های جدید درزمینهٔ کسب‌وکار، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۰ نوع سرویس پستی ارائه می‌شود و سعی می‌شود با توجه به نیازهای جامعه این سرویس‌ها نیز ارائه شود؛ چنانچه خریدوفروش اینترنتی ازجمله خدمات و سرویس‌های جدید شرکت پست است که برای رفاه حال مردم راه‌اندازی شده است.