حسین سبزواری فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

گلزار شهدا سمبل فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل‌های آینده

 

فرماندار اردکان گفت: ساماندهی گلزار شهدا ازجمله اقدامات مهم و ارزشمندی است که به‌منظور احترام به شهدا و یادآوری افتخارات آنان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین سبزواری فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: این عمل به‌منظور حفظ و نگهداری از فضای مقدس گلزار‌ها و مزارات شهدا، ایجاد فضایی زیبا و مرتب برای بازدیدکنندگان و ایجاد احساس آرامش و احترام نسبت به شهدا انجام می‌شود.

او اضافه کرد: این اقدام نشان از اهمیت و ارزشی است که به شهدا و جاودانه سازی حقوق آن‌ها اعطا می‌شود و سمبل فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل‌های آینده است.

فرماندار اردکان بابیان اینکه همه مسئولان وظیفه‌دارند که بر اساس دِینی که به شهیدان دارند، در جهت ساماندهی گلزار‌های شهدا در شهر‌ها و روستا‌ها اقدام کنند، تصریح کرد: طرح‌هایی مانند گلزار شهدا که با ماهیت فرهنگی تعریف می‌شود، باید عملیات عمرانی آن‌ها بر اساس ارزش فرهنگی انجام شود تا علاوه برآبادانی، کار ترویجی صورت گیرد.

سبزواری تأکید کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی مانند ساماندهی گلزار‌های شهدا نگاهمان فقط نباید به عملیات عمرانی آن باشد بلکه باید تفکر کرد که در کنار انجام این مهم چه اقدامی می‌توان انجام داد تا انس و حضور مردم با شهدا بیشتر شود.