به گزارش اتاق خبر اردکان جریان آب خط انتقالی به یزد با توجه به ضرورت انجام پاره ای از تعمیرات اساسی از ساعت 7 صبح روز یکشنبه (فردا) به مدت 48 ساعت قطع می شود.
 
 «رضا چهره آزاد» رئیس اداره آب و فاضلاب اردکان در گفت و گو با خبرنگار اتاق خبر اردکان از ذخیره آب شرب برای 48 ساعت قطعی آب در اردکان خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین آب شرب شهرستان اردکان طی دو روز قطعی آب در نظر گرفته شده است.
 
رئیس اداره روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نیز با اعلام این مطلب به ایرنا اظهار کرد: براساس هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده با شرکت آب و فاضلاب استان یزد چاه های اضطراری تامین آب شرب یزد وارد مدار بهره برداری می شوند.
 
سیدعلیرضا کربلایی اکرمی افزود: همچنین مخزن های ذخیره آب با حداکثر ظرفیت آبگیری شده و هیچگونه کمبود آبی در مدت زمان اجرای تعمیرات نخواهیم داشت. 
 
وی با درخواست از مردم استان برای پرهیز از استفاده غیرضرور در این 2 روز ابزار امیدواری کرد: همشهریان با استمرار مدیریت صحیح مصرف آب، کارکنان صنعت آب استان یزد را در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری دهند.
 
آب انتقالی به استان از سال 78 آغاز و اکنون شهرستانهای اردکان، میبد، یزد، اشکذر، مهریز، تفت، بافق و بهاباد از آب انتقالی بهره مند هستند.
 
 
میزان آب انتقالی به استان دو هزار 200 لیتر در ثانیه اعلام شده است.