فرماندار اردکان خبر داد:
پنج واحد تک‌نفره زایمان طبیعی LDR در بیمارستان ضیایی اردکان افتتاح شد.
 
 
هادی مقیمی در گفت‌وگو با واحد روابط عمومی فرمانداری اردکان با اعلام این خبر گفت: همزمان با افتتاح ۷۱۴ واحد LDR در کشور، ۲۲ واحد تک‌نفره زایمان طبیعی نیز در استان یزد به بهره‌برداری رسیده است.
 
 
وی افزود: فاز اول بلوک زایمان بیمارستان ضیایی اردکان شامل ۵ واحد LDR با زیربنای ۳۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان امروز افتتاح شد که بهره‌برداری از این واحدها گام مهمی در تحقق حقوق بیماران و در راستای پاسداشت حقوق شهروندی است.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان با بیان این‌که نگاه دولت تدبیر و امید به بحث سلامت و حقوق بیماران، نگاه ویژه‌ای است؛ خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت، اقدام بزرگی برای دستیابی به رضایت بیماران و پاسخ به مطالبات مردمی بود. 
 
 
مقیمی همچنین با اشاره به لزوم تقویت کادر درمانی متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان اظهار داشت: با پی‌گیری‌های صورت‌گرفته چندین پزشک متخصص و فوق‌تخصص به کادر درمانی بیمارستان اضافه خواهند شد.
 
 
فرماندار اردکان گفت: در جهت بهبود خدمات درمانی، به‌زودی پزشکان فوق‌تخصص گوارش و ریه و نیز متخصصان رادیولوژی و طب فیزیکی و توانبخشی به‌صورت تمام‌وقت در بیمارستان ضیایی اردکان مستقر خواهند شد.