فرماندار اردکان در جمع دانش‌آموزان

فرماندار اردکان در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خادم‌زاده این شهرستان، بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات و رقم‌زدن یک انتخابات پرشور، شفاف و کم‌نظیر تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی با بیان این‌که کشور ما در ۳۷ سال اخیر تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها از سوی قدرت‌های جهانی بوده است؛ یادآور شد: خوشبختانه با تدبیر دولت و به‌خصوص تیم مذاکره‌کننده و حمایت‌های همه‌جانبه مقام معظم رهبری، مسئله هسته‌ای به سرانجام رسید.

 

وی با اشاره به نزدیک‌بودن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این سال‌ها کشور توانسته با مقاومت مردم حوادث مختلفی نظیر جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه را با موفقیت و سربلندی پشت سر بگذارد و به همین‌دلیل، برگزاری باشکوه جشن‌های دهه مبارک فجر و انتخاباتی پرشور، پیامی جز همراهی و همدلی مردم و نظام برای دنیا نخواهد داشت.

حسین اسماعیلی اجرای برجام را شروع فصل تازه‌ای از روابط و تعامل کشور با دنیا دانست و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید، علاوه بر موفقیت در لغو تحریم‌ها، در بحث‌هایی چون کاهش نرخ تورم به زیر ۱۰ درصد، بهداشت و سلامت مردم، تبدیل رشد اقتصادی منفی به ۳ درصد و... بسیار موفق عمل کرده است.

 

فرماندار اردکان که در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خادم‌زاده اردکان سخن می‌گفت؛ نسل جوان، دانشجویان و دانش‌آموزان را آینده‌سازان و ایده‌پردازان آینده‌ی کشور خواند و با بیان این‌که مهم‌ترین کارکرد سیاسی دولت در برگزاری انتخابات رقم می‌خورد؛ افزود: تلاش دولت بر این است که انتخاباتی شفاف و پرشور را در سراسر کشور برگزار کند.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان، حضور حداکثری مردم به‌ویژه نسل جوان را در انتخابات پیش رو خواستار شد و خاطرنشان کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که همه مسئولین با واسطه یا بدون واسطه با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

 

وی انتخابات هفتم اسفند را بسیار مهم و حساس توصیف کرد و افزود: مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، دو رکن مهم نظام‌اند و دولت وظیفه دارد انتخاباتی شفاف و رقابتی که مایه آبروی نظام است، برگزار کند.

 

اسماعیلی سپس به تشریح روند برگزاری انتخابات و اقدامات انجام‌شده در شهرستان پرداخت و گفت: طبق قانون و بنا توصیه‌های مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و وزارت کشور، کلیه عوامل اجرایی انتخابات، رأی مردم را حق‌الناس و امانت خواهند دانست و در همه‌ی مراحل، بی‌طرفی کامل را رعایت خواهند نمود.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان، بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و هواداران آن‌ها تأکید کرد و گفت: همان‌گونه که نامزدی در انتخابات آزاد است؛ رأی‌دهندگان هم می‌توانند آزادانه انتخاب کنند و تخریب کاندیداها معنایی ندارد.

 

بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان و موفقیت‌های دانش‌آموزان اردکانی در سال‌های اخیر از بخش‌های دیگر سخنرانی فرماندار اردکان در جمع دانش‌آموزان بود.