وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردکان گفت:

بزودی ساخت پردیس سینمایی در شهرستان اردکان آغاز می شود.

 

اسماعیلی در بازدید از اردکان وعده داد: مقدمات کار در حال انجام است تا بزودی یک پردیس سینمایی خوب برای شهرستان اردکان ایجاد شود. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، گرامیداشت دو شهید اردکان مهدی فتوحی و میرزا مهدی علیمحمدی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد امام سجاد شهرک حضرت ولی عصر (عج) اردکان برگزار شد. 
دیدار و تجلیل از خانواده شهید مهدی فتوحی و بازدید از گنجینه ایثار و شهادت اردکان از دیگر برنامه های وزیر ارشاد در اردکان بود. 

اسماعیلی با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی شهرستان اردکان گفت: ما اردکان را پیش از هر چیز، یک شهر فرهنگی و پیشتاز در عرصه علم و جهاد و شهادت می‌شناسیم. این شهر، مشاهیر بزرگی را تقدیم به ایران عزیز کرده است. 
وی افزود: اردکان در دوره اخیر نیز همچنان میدرخشد. 
وی روحیه و پشتکار مردم اردکان را در کل کشور مثال زدنی عنوان کرد و گفت: انشالله این شهرستان در حوزه جهاد نیز الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای سینمای اردکان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: گام اول و کوتاه مدت‌ این است که یکی از سالن های شهر تجهیز شود و موقتا بستری برای نمایش فیلم فراهم گردد. 
وی در ادامه وعده ساخت یک پردیس سینمایی برای اردکان داد و گفت: با مسئولین شهرستان در این خصوص صحبت کردیم. مقدمات کار در حال انجام است تا بزودی یک پردیس سینمایی خوب برای اردکان ایجاد شود.