به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان فرماندار روز گذشته با حضور در اداره دارایی و امور مالیاتی شهرستان ضمن تأکید بر این‌که مردم از دولت انتظار دارند مالیات به موقع و متناسب با درآمد واقعی آن‌ها محاسبه و دریافت شود خاطرنشان کرد: باید به این موضوع توجه داشت که از مردم همان مقدار که حق دولت است، مالیات دریافت شود و مردم نیز باید حق دولت را پرداخت کنند.

 

«حسین اسماعیلی» افزود: در بین اصناف عده‌ای جزء اقشار کم‌درآمد هستند که باید در دریافت مالیات از این گروه توجه لازم صورت گیرد و در هنگام محاسبه مالیات حداقل میزان مالیات برای مردم مورد محاسبه قرار گیرد.

 

عالی‌­ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به این‌که ماموران و کارمندان مالیاتی باید با دقت و سعه صدر به کار مردم رسیدگی کنند افزود: مردم باید توجه داشته باشند که براساس ارزیابی و به صورت شفاف میزان مالیات دریافتی تعیین ‌می‌شود و مطمئناً سعی می شود تا خدایی ناکرده در حق کسی اجحاف نشود.

 

وی افزود: مسئولان اداره مالیاتی باید اصل پرداخت مالیات را برای مردم فرهنگ‌سازی کنند تا مردم با آگاهی کامل و اطلاعات بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت کنند.

 

در این بازدید سرزده که 2ساعت به طول انجامید حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان نیز به همراه فرماندار مشکلات و مسائل موجود حاضرین را بررسی و بر توجه به تسریع در امور مالیاتی تأکید کردند.