فرماندار اردکان در بازدید از روند اجرای طرح پیش‌گیری از تنبلی چشم
حسین اسماعیلی فرماندار اردکان با تأکید بر ضرورت اجرای اقدامات پیش‌گیرانه، از خانواده‌ها خواست با آگاهی از اهداف این طرح در راستای حفظ سلامت فرزندان خود قدم بردارند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در بازدید سرزده از اداره بهزیستی این شهرستان، از نزدیک در جریان فعالیت و خدمات‌رسانی این اداره و همچنین روند اجرای طرح پیش‌گیری از تنبلی چشم قرار گرفت.
 
وی با اشاره به برنامه‌های کلان دولت یازدهم در حوزه سلامت، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی اصولی در جهت حفظ سلامت و پویایی افراد جامعه قدم‌های مؤثری برداشته است.
 
فرماندار اردکان، با بیان این‌که اجرای این طرح از ابتلای کودکان به نابینایی و کم‌بینایی در سال‌های آتی پیش‌گیری می‌کند، موضوع غربال‌گری کودکان در زمینه تنبلی چشم را مهم عنوان کرد.
 
اسماعیلی خواستار اطلاع‌رسانی موضوع تنبلی چشم کودکان در بین خانواده‌ها و استفاده از تمامی امکانات مورد نیاز شهرستانی با هدف دستیابی به بازده هر چه بیش‌تر در ارائه خدمات شد و از ادارات، مراکز و مؤسسه باران کویر که در اجرای این طرح با بهزیستی شهرستان همکاری می‌کنند، تقدیر کرد.