فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی برنامه سفرنامه سلامت و امید:
فرماندار اردکان در جلسه هماهنگی برنامه سفرنامه سلامت و امید که صبح امروز در دفتر فرماندار برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، حساس‌کردن جامعه به مسئله سلامت فردی و اجتماعی است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی افزود: در این راستا، باید با اجرای برنامه‌های جدید و ابتکاری نسبت به شناساندن روش‌های زندگی سالم و بیان اهمیت سلامت و بهداشت و مهم‌تر از آن، پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها اقدام کنیم.
 
 
وی بر لزوم ایجاد روحیه نشاط و امید در زندگی مردم تأکید کرد و افزود: یکی از شعارهای دولت، ایجاد امید در مردم است و برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش مهمی در تحقق این شعار دارد.
 
 
فرماندار اردکان با بیان این‌که زنگ خطر دیابت در استان یزد و شهرستان اردکان مدت‌هاست که به صدا درآمده؛ خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌های آگاهی‌بخش و هشداردهنده، عزم عمومی را برای مقابله با این بیماری به وجود آوریم.
 
 
مقیمی گفت: راه‌اندازی مرکز سلامت و امید در حوزه پیشگیری از بیماری‌های شایع در اردکان به‌ویژه دیابت ضروری است و درنظر داریم این مرکز را با مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط راه‌اندازی کنیم.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان در ادامه با تقدیر از ابتکار سازمان هلال‌احمر، از ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمات عام‌المنفعه به‌عنوان یکی از ضروریات در جامعه امروز یاد کرد و گفت: لازم است تمامی دستگاه‌ها در اجرای این برنامه همکاری کنند.
 
 
گفتنی است برنامه «سفر نامه سلامت» روز یکشنبه هفته آینده در شهرستان اردکان به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.