سرپرست فرمانداری اردکان در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان:
سرپرست فرمانداری اردکان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام‌جمعه اردکان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و اعضای این شورا در محل سالن شهید حنیف برگزار شد گفت: با همراهی مردم و تداوم حمایت‌های رهبری انقلاب، نتایج عملی سیاست خارجی دولت را در حوزه‌های دیگر هم شاهد خواهیم بود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، هادی مقیمی در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امام خمینی (ره) تأکید داشتند که دولت، خدمات و دستاوردهای خود را برای ملت بیان کند و مردم باید بدانند به برکت انقلاب اسلامی، چه پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف به دست آمده است.
 
سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به سیاست خارجی هوشمندانه و عزتمندانه تیم دیپلماسی دولت افزود: دولت تدبیر و امید در سایه همراهی و نظارت کامل رهبری معظم انقلاب توانست ۷ قطع‌نامه تهدیدکننده علیه امنیت کشور را که ناشی از رفتارهای خصمانه دشمنان و سوءمدیریت داخلی در سیاست خارجی بود لغو کند و این موضوع، یکی از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است.
 
وی با انتقاد از برخی قضاوت‌های نادرست در خصوص برجام گفت: متأسفانه برخی از افراد و جریان‌ها، آگاهانه از برجام به عنوان «هدف» سیاسی خارجی دولت یاد می‌کنند و به نتایج آن توجهی نمی‌کنند؛ در حالی که نگاه دولت به برجام به‌عنوان یک ابزار برای برون‌رفت از وضعیت گذشته و ایجاد گشایش در زمینه‌های مختلف است.
 
هادی مقیمی دست‌یابی به تورم تک‌رقمی در این دولت را یکی از دستاوردهای بی‌سابقه در دولت‌های گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد در شش‌ماهه دوم سال و در برنامه ششم توسعه نتایج مطلوبی در حوزه‌های مختلف به‌دست آید.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان، با تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی در تخصیص اعتبارات، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان در شهرستان اردکان به بهره‌برداری می‌رسد که بخشی از آن، از اعتبارات دولتی و بخش دیگری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.
 
وی در پایان با اشاره به مباحث مطرح‌شده در بعضی از رسانه‌ها در خصوص اعتبارات شهرستان اردکان گفت: لازم است توجه شود شورای برنامه‌ریزی استان بر توزیع عادلانه اعتبارات نظارت دارد و تغییر درصد سهم شهرستان‌ها عملاً غیرممکن است. 
 
مقیمی ادامه داد: موضوع مورد بحث، در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ سال گذشته بوده است که تخصیصی نداشته است.
 
گفتنی است طبق ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه دولت مکلف است معادل دو درصد از اعتبارات بودجه عمومی دولت را در قالب ردیف‌های مشخص برای بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیربنایی و امنیتی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته هزینه کند.