فرماندار اردکان در جلسه ستاد دهه فجر
اولین جلسه هماهنگی کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اردکان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه اردکان، و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداسماعیل شاکر اردکانی» در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اسلام و آغاز هفته وحدت یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران که باعث منحصر بفرد شدن آن در بین انقلاب‌ها شده است را «مردمی‌بودن» آن عنوان کرد و افزود: دلیل پایداری انقلاب اسلامی ایران در عمر سی و چندساله خود، در شرایط کنونی که دشمنان خارجی برای نابودی این نظام تلاش می‌کنند؛ همین خصوصیت مردمی‌بودن آن است.
 
امام جمعه اردکان خاطرنشان کرد: در طول این سی و هفت سال، دستاوردهای بسیار زیادی از سوی این انقلاب برای کشور ما حاصل شده که باید قدردان بود و همه مدیران و مسئولان وظیفه دارند با برگزاری شکوهمند جشن‌های انقلاب در جهت حمایت از انقلاب و ارزش‌های آن و آگاه‌سازی مردم تلاش نمایند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاکر افزود: این مردم همیشه با مشارکت در راهپیمایی‌ها و انتخابات وفاداری خود به این نظام را ثابت کرده‌اند و مسلماً در انتخابات پیش رو نیز ایمان و اعتقاد خود به این نظام را نشان خواهند داد.
 
امام جمعه اردکان از مسئولان ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور حداکثری مردم در روز 22 بهمن و ویژه‌برنامه‌های این روز را فراهم نمایند.
 
«حسین اسماعیلی» فرماندار اردکان نیز در این جلسه با اشاره به این‌که دهه فجر، سرآغاز رهایی ملت ایران از چنگال استبداد و نقطه عطف مبارزات مردم علیه رژیم منحوس پهلوی است؛ گفت: برگزاری مراسم دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمام‌تر انجام شود.
 
وی با تأکید بر تقویت جنبه «مشارکت مردمی» در برگزاری مراسم دهه فجر امسال، افزود: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های انقلاب باید در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی فعال‌تر شوند.
 
فرماندار اردکان نقش رهبری امام خمینی (ره) را در هدایت جامعه و تقویت هویت ملی بی‌نظیر خواند و گفت: در پرتو رهنمودهای حضرت امام (ره)، احساس خودباوری و غیرت ملی در جوانان تقویت شد و سرنوشت کشور به دست مردم تغییر پیدا کرد و این احساس، به‌دلیل زنده نگهداشتن انگیزه‌های انقلاب در بین نسل جوان ما توسط مقام معظم رهبری همچنان پویا و زنده است.
 
اسماعیلی ادامه داد: انتخابات پیش‌رو و نیز تحولات منطقه‌ای و جهان، مسئولیت ما را در برگزاری باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر دوچندان می‌کند و برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، دوام انقلاب و گفتمان نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.
 
گفتنی است در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان اردکان نیز معرفی شدند و در پایان تعدادی از مسئولان اجرایی شهرستان در سخنان کوتاهی به ارائه برنامه‌های خود در این ایام پرداختند.