هادی مقیمی در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس:
جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان اردکان با حضور اعضای این ستاد در سالن شهید عباسی فرمانداری اردکان تشکیل شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به اهمیت و ارزش بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لزوم حفظ تاریخ جنگ تحمیلی و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگرچه در جنگ تحمیلی و در مسیر ایثار و شهادت بزرگترین و ارزشمندترین نیروهای انسانی خود را از دست دادیم؛ ولی در قبال این خسارات سرمایه‌های ارزشمندی عایدمان گردیده که باید برای پاسداشت آن‌ها همت گماریم.
 
 
سرپرست فرمانداری اردکان افزود: ارزش‌های دفاع مقدس باید به‌درستی و طبق واقعیات برای نسل حاضر تبیین شود و حب و بغض را در این مورد کنار بگذاریم؛‌ چراکه روایت صحیح از جنگ، به سرمایه‌ای برای دفاع از اسلام و کشور و دین تبدیل خواهد شد.
 
 
وی انقلاب اسلامی ایران را دارای هویتی فرهنگی دانست و گفت: در جریان انقلاب اسلامی و دفاع هشت‌ساله ارزش‌هایی برای ما تعریف شده که هیچ‌گاه قدرت‌های استکباری مثل آمریکا آن‌ها را برنخواهند تافت.
 
 
مقیمی این ارزش‌ها را بر مبنای تعالیم الهی و معارف اخلاقی و اسلامی عنوان کرد و گفت: معتقدیم روزی دنیا متقاعد خواهد شد که کشور ما جز هدف الهی چیزی را دنبال نمی‌کند.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حتی اگر بتوانیم یک گام به سمت معرفت‌افزایی و شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس برداریم؛ وظیفه خود را انجام داده‌ایم.
 
 
در ادامه این جلسه، هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.