به گزارش اتاق خبر اردکان، علی زمانیان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طی حکمی از حسن ریاحی دبیر جشنواره بین المللی موسیقی، این هنرمند به عنوان عضو هیات انتخاب و داوری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر را برعهده گرفت.
 
وی اضافه کرد: نظر به رویکرد جدید ستاد برگزاری این جشنواره در جهت ایجاد تغییرات بنیادی در ساختار و محتوای جشنواره موسیقی فجر به عنوان معتبرترین جشنواره های بین المللی ستاد برگزاری با حمایت وزارت ارشاد نسبت به تغییرات کیفی این جشنواره اقدام کرده است.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان خاطرنشان کرد: عصارزاده فعالیت موسیقی خود را بصورت حرفه ای ازسال 1375 با فراگیری ساز کیبورد و پیانو آغاز و پس از هفت سال تلاش مداوم در سال 82 در تهران کار خود را ادامه داد.
 
زمانیان گفت: از بزرگترین افتخارات ایشان می توان به گردآوری و تنظیم کتاب آموزش کیبورد ( اولین کتاب آموزش موسیقی ملودیک در استان یزد) در سه جلد با عنوان آوا و تاسیس اولین استودیو حرفه ای صدابرداری در بین شهرستان های استان اشاره کرد.
 
وی از جمله آثار این هنرمند را ساخت کلیپ یونان کوچک، تولید ملی به سفارش سازمان قاچاق مواد مخدر یزد، علمدار، تیتراژپایانی مستند جای خالی احمد پخش از شبکه یک سیما در سه نوبت، آهنگ لحظه دیدار، ویژه نکوداشت کشوری اخوان ثالث و تیتراژ پایانی مستند این کار و مناجات ویژه ماه رمضان پخش از شبکه گلستان و اجرای زنده این برنامه در برج میلاد توسط استاد آقایی رمضان نام برد.
 
سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی 24 بهمن تا 1 اسفند 1394 برگزار خواهد شد.