با حضور رئيس كل دادگستري استان يزد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان بافق با حضور رئیس کل دادگستری استان يزد، فرماندار و امام جمعه بافق، مديران دستگاههاي اجرايي و اعضاي شورای تامین شهرستان بافق در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم عزم جدی دستگاه قضایی در مقابله با زمین خواری و حفاظت از بیت المال را خواستار شد و گفت : هدف دولت صیانت از منابع ملی و مبارزه علیه زمین خواری است.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به نقش تعاملی و همکاری دستگاه ها در توسعه منطقه ،خاطر نشان کرد:تعامل و هماهنگی کلیه دستگاه ها در شهرستان باعث زنده شدن روحیه امید در بین مردم شده كه اين نقش توسعه ای را در شهرستان به دنبال خواهد داشت.

وي با تاكيد بر همدلي و هم صدايي كه بين مسئولان اجرايي و نظارت بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري وجود دارد گفت : اميدواريم با همفكري مجموعه و درايت دستگاه قضا شاهد برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور در بافق باشيم.

رئیس کل دادگستری استان يزد با اشاره به اينكه دادستان بازوی قدرتمند حاکمیت در حفظ و صیانت از عدل و حق است ،تصريح كرد : جامعه ایی حرکت توسعه اي و رو به جلو دارد که امنیت پایدار در آن جامعه برقرار باشد. این امنیت پایدار با حضور مقتدرانه دادستان در همه جا احساس می شود.

محمد رضا حبيبي ورود دشمن از روش هاي مختلف و اختلال در امنيت كشور را يادآور شد و تاكيد كرد :اگر چه در آستانه ي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي دشمن قصد تكرار فتنه 88 را دارد ولي مسئولين و مردم مي توانند با تدبير و هوشياري با همدلي و همزباني مانع دسيسه هاي دشمن شوند.

وي برگزاري انتخابات و سلامت آن را مساله ای مهم دانست و اظهار داشت: تمام مديران و دستگاهها اجرايي در راستاي برگزاري انتخاباتي پرشور بايد وظايف خود را طبق قانون و مقررات و با تعامل و همدلي انجام دهند.

حبيبي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه هنر دادگستري و قضات داشتن صبر و تحمل در قضاوت است گفت: ما باید جامعه خود را طوری بسازیم که اختلافات به حداقل برسد و در صورت بروز اختلافات سعی کنیم اختلافات را با وساطت ریش سفیدان با گذشت حل و فصل نماییم که در این راستا باید در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

گفتنی است در این آیین "محمد سجاد اعتباري" به عنوان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان معارفه و از زحمات "محسن حيدري" دادستان پیشین شهرستان تقدیر به عمل آمد.