با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نشست هم انديشي طيف هاي مختلف سياسي شهرستان بافق با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي ، فعالين احزاب سياسي مختلف و جمعي از اصحاب رسانه و خبرنگار در محل سالن مديريت آهنشهر اين شهرستان برگزار شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در اين نشست اظهارداشت:برگزاري اين گونه نشست ها براي افزايش روحيه وحدت و همدلي بين گروه ها و احزاب سياسي مختلف شهرستان در سالي كه به نام  همدلي و همزباني نامگذاري شده است مفيد و موثر مي باشد.

محمد علي طالبي ، در ادامه با اشاره به اينكه برگزاري اين نشست ابتكاري است كه تنها در شهرستان بافق به وقوع پيوسته بر ضرورت معرفي آن به ديگر شهرستان ها تاكيد كرد.

امام جمعه بافق نيز در اين نشست تنها و مهمترين عامل رشد و توسعه شهرستان بافق را وحدت ، اتحاد و همدلي دانست و اظهارداشت: زمانی که وحدت سر لوحه کارها قرار گیرد می توان با هر دید و سلیقه ای که وجود دارد به رشد و پیشرفت و توسعه دست يافت.

سيد جوادسليماني، در ادامه گفت: براي حل شدن مشکلات بايد همه با يك عزم جدي در کنار هم با وحدت و همدلي کاركنند و توقعات نابجا کنار گذاشته شود.

فرماندار بافق نيز در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای خودسازی و مروری بر گذشته و اصلاح انسان دانست.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه به چهار محور اصلي سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق اشاره كرد و افزود: اصل اجرای سند چشم انداز شهرستان همدلی و هم صدایی مردم و مسئولین بافق مي باشدكه با همراه بودن یکدیگر بسیاری از مطالبات را می توان به راحتی پیگیری و آن را اجرا کرد.

 وي به پیگیری مطالبات مردم اعم از صنایع جوار معدنی، جوار ریلی، گاز، جاده و.. اشاره کرد و گفت: پیشرفت ۶۷ درصدی ساختمان پلی کلینیک ، شروع فاز ۳ گازرساني به منازل شهرستان ، تكميل اكثر پل هاي بزرگراه بافق- يزد و آغاز بكار پل هاي بزرگ اين محور در روزهاي آتي، تجهیز کارگاه صنایع جوار معدنی شرکت سنگ آهن از جمله اقدامات و فعاليت هاي انجام گرفته است.

گفتني است در ادامه اين نشست حاضرين پيرامون مسايل روز شهرستان با ارائه سوالات خود از مسئولان ،به بحث و تبادل نظر پرداختند.