فرماندار بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بافق؛ جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بافق صبح امروز با حضور فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه،رؤسای ادارت،نهادها و ارگان ها در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل(ره) و تمامی شهیدان به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) امیدوار شد کشور با قدرت روز افزون وارد چهل و دومین سال از عمر مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی با توجه به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسانه های غربی از مدت ها قبل پیگیر این موضوع برای کمرنگ کردن این ایام هستد و وظیفه ما است تا هر دو ایام به روزهای ماندگار در تاریخ کشور تبدیل کنیم.

زاده رحمانی با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور خطاب به مسئولان بیان کرد: باید تلاش کرد تا نارضایتی های مردم به حداقل و رضایت آنان به حداکثر ممکن برسد و از لحاظ برنامه ریزی و انسجام به سمتی برویم که با هماهنگی بهتر مراسمات پیش رو را به نحو احسن برگزار شود.

زاده رحمانی در بحث های عمرانی و زیر ساختی با بیان اینکه بافق حرف های بسیاری برای گفتن دارد،افزود: بافق وضعیت خوبی در بحث پروژه های صنعتی دارد که به تدریج اعلام خواهد شد، رقمی که هزینه شده نسبت به سال قبل قابل توجه است.

فرماندار بافق با توجه به آنکه امسال ایام فاطمیه با دهه فجر مصادف نبوده آن را فرصتی برای ایجاد شور و نشاط با برگزاری جشن ها دانست که نیازمند ایجاد پویایی خاص است و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری 22 بهمن امسال بهتر از سالهای گذشته بوده و مردم حضور باشکوهی خواهند داشت.