به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در سفر به بافق از موسسه بانوان نيکوکار اين شهرستان بازديد کرد .

در اين بازديد که معاون فرماندار ، مشاور فرماندار و بخشدار مرکزي مدير کل دفتر امور بانوان استانداري را همراهي مي کردند از فعاليتها و عملکرد اين موسسه آشنا شدند.

مدير موسسه بانوان نيکوکار بافق در اين آيين ضمن خير مقدم با اشاره به فعاليتهاي اين موسسه گفت: در اين موسسه که با همکاري تعدادي از بانوان نيکوکار اين شهرستان پايه گذاري شده است در زمينه هاي فرهنگي ، مشاوره ، آموزش و تهيه امکانات رفاهي ، هزينه تحصيل و ... فعاليت مي کند.

"ناهيد مظفري" افزود : اين موسسه در طول 13 سال خدمت خيرخواهانه بيش از 200 نفر تامين جهزيه و کمک هزينه ازدواج ، بيش از 1500 ساعت دوره آموزش مهارت زندگي ويژه زوجهاي جوان ، برگزاري کلاسهاي مهارتهاي تحصيلي و رفتاري ويژه دانش آموزان قشر کم درآمد و برگزاري چندين همايش و جشنهاي مختلف در مناسبتهاي ملي و مذهبي برگزار شده است.

مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين بازديد ضمن تقدير از خدمات و فعاليتهاي اين موسسه نيکوکاري اظهار داشت : استفاده از نيروي جوان و خلاق و بانوان توانمند اين شهرستان مي تواند بازوي همکاري محکمي در ادامه فعاليتهاي اين موسسه مي باشد.

"هامانه خامسي" با اشاره به هزينه ها و خدمات ارائه شده توسط اين موسسه گفت: مشکل اين موسسه با کمک موقتي و مقطعي حل نمي شود و بايد به دنبال منابع مطمئن و يا افراد متمکن و خيري باشد که متعهد به پشتيباني از اين خيريه شود.

معاون فرماندار بافق در ادامه ضمن تاييد صحبتهاي مدير کل امور بانوان استانداري گفت: اميدواريم با توجه به ديدگاه دولت تدبير و اميد راههاي تامين بودجه به اين موسسه را فراهم خواهيم کرد .