فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق به نقل از خبرنگار مهر؛ فرماندار شهرستان بافق صبح امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در خیابان امام خمینی (ره) یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیزدهم آبان به عنوان روز استکبار ستیزی نه تنها در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ثبت و ماندگار شده بلکه در قلب و ذهن مردم میهن اسلامی و حتی فراتر از آن در بین تمامی آزادیخواهان جهان نهادینه شده و سال به سال هم بر عظمت آن افزوده می شود.

محمد زاده رحمانی افزود: برای ما ثابت شده که تداوم پیشرفت کشورمان در گرو حفظ روحیه استکبار ستیزی و توجه به سرمایه اجتماعی و توانمندی های داخلی است و حضور دانش آموزان عزیز هم در این مراسم باعث جوانه زدن روحیه آزادگی و اعتماد به نفس در آنها می شود.

وی تاکید کرد: مردم ایران از ابتدا دارای روحیه استکبارستیزی بوده اند و استکبارستیزی آنها ریشه در اعتقادات دینی این مردم دارد بنابراین هرگز از اعتقادات خود دست بر نخواهند داشت.

فرماندار بافق بیان کرد: دشمنان اسلام نیز از همین اعتقادات دینی هراس دارند زیرا می دانند دین اسلام و اسلام ناب محمدی (ص) منادی آزادی و عدالت است و آزادی و عدالت واقعی با منافع مستکبران جهان منافات دارد.