فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد به همراه فرمانده و مسئول نهاد عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور در محل کار زاده رحمانی فرماندار بافق با وی دیدار و گفتگو نمودند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا استان یزد در این دیدار بر لزوم همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی با پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت نیروهای انتظامی پشتیبانی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی اصل در ادامه از مساعدت و همکاری های خوب و مناسب فرماندار بافق با مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی نمود و از زاده رحمانی به عنوان یک فرماندار نمونه استان در همراهی با مجموعه پلیس یاد کرد.

فرماندار بافق نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: باید تقویت نیروی انتظامی در بحث تامین امکانات و تجهیزات به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های حفظ امنیت اجتماعی شهروندان در دستور کار نهاد های بالادستی و کلان کشور همچون مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

زاده رحمانی افزود: ما در مجموعه شهرستا‌‌ن آمادگی داریم‌‌ تا با همکاری فرماندهی انتظامی استان در جهت تامین و بهسازی فضاهای فیزیکی و اداری مورد نیاز مجموعه پلیس شهرستان مساعدت نماییم.