فرماندار بافق در ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد:

توجه به رفع مشکلات واجب است

فرماندار بافق در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بافق ضمن اعلام نارضایتی برخی از اقشار زحمتکش شهرستان خطاب به مدیران ارگان های مربوطه، توجه به رفع مشکلات این قشر را واجب دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد و با حضور مسئولان کمیته ستاد انتخابات استان و شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات مشترک هیات های اجرایی و نظارت و همچنین ستاد انتخابات شهرستان گفت: هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در سطح شهرستان صورت گرفته است.
ابوالقاسم دهقان تعداد شعب اخذ رای در شهرستان بافق در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری 43 شعبه برشمرد و بیان کرد: 32 شعبه ثابت و 11 شعبه سیار برای این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است.
وی افزود: بیش از 900 نفر نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی و امنیتی در شهر و مناطق روستایی شهرستان در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند.
دهقان با اشاره به برخی مشکلات و چالش های موجود در شهرستان تصریح کرد: اوج خاموشی برق چاه های کشاورزی و تاخیر در پرداخت حقوق برخی نیروهای آموزش و پرورش و نیز پرسنل شرکت ها و معادن باعث گلایه مندی و  نارضایتی عزیزان زحمتکش شده و در آستانه انتخابات، مدیران مجموعه ها نباید نارضایتی را رقم زده و نگرانی این افراد را موجب شوند، توجه به رفع مشکلات واجب است و از هر اقدام نامطلوب باید پرهیز شود، باید مشکلات را بررسی و‌ اقدامات موثر و لازم را انجام داد.
در ادامه این نشست حسن تفکری مسئول ستاد، میرتاج الدینی رئیس هیات بازرسی و برزگری رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خصوص برنامه ها، اقدامات انجام شده و چالش ها و مشکلات شهرستان مواردی بیان کردند.