فرماندار بافق خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با پیگیری فرماندار بافق و به منظور توسعه صنایع جوار ریلی شهرستان، نشستی جهت رفع موانع توسعه و‌ تخصیص زمین مورد نیاز شرکت توان دیزل سازگار، ظهر روز چهارشنبه پنجم دی ماه با حضور مدیران این شرکت در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا زاده رحمانی به توان و تجربه این شرکت در صنعت جوار ریلی و تعمیر لوکوموتیو های آلستوم ساخت فرانسه و بومی سازی آن اشاره و خواستار مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی جهت تسریع در تخصیص و تحویل زمین مورد نیاز احداث کارگاه های تعمیرات لوکوموتیو شد.
سپس مدیر عامل شرکت توان دیزل سازگار (تی دی اس) به حیاتی بودن تامین زمین جهت توسعه کارگاه های این شرکت اشاره و افزود: چنانچه زمین مورد نیاز در جوار ناحیه صنعتی مبارکه تحویل این شرکت شود، بلافاصله عملیات احداث سوله ها و‌ کارگاه های تخصصی آن را آغار می کنیم.
در پایان، صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز ضمن اشاره به تشکیل کارگروه زیربنایی استان در آینده نزدیک، عنوان داشت: این موضوع در دستورکار کارگروه قرار خواهد گرفت و مساعدت لازم صورت می پذیرد.