با حضور معاون فرماندار بافق برگزار شد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان بافق با حضور معاون فرماندار ، بخشدار مركزي و جمعي از اعضاي اين ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان با محوريت غني سازي اوقات فراغت برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در اين جلسه با اشاره به اهميت موضوع غني سازي اوقات فراغت در بين جوانان ونوجوانان اظهار داشت:امروزه، در سراسر جهان مسئله اوقات فراغت ابعاد تازه‌اي يافته و جايگاه خاصي پيدا كرده است به طوري که با برنامه‌ريزي صحيح و حساب‌شده و مناسب براي اوقات فراغت افراد ، مي‌توان به توسعه و پيشرفت در تمامي ابعاد جامعه دست پيدا كرد.

"محمد علي طالعي" بر استفاده از شعار امسال در تدوين و برنامه ريزي هاي برنامه اوقات فراغت تاكيد كرد و گفت: باید جوانان را به خوبی باور کنیم و زمینه حضور جوانان در جامعه بیش از پیش فراهم نماييم و با جهت دادان برنامه ها به سمت جلب مشاركت خانواده ها با محوريت كار و مهارت هاي زندگي، نشاط و شادابي را در بين آحاد افراد جامعه گسترش دهيم.

رييس اداره ورزش و جوانان بافق نيز در ادامه اين نشست گفت: گذران اوقات فراغت به عنوان يك امر اجتناب‌نا پذير به عنوان يك مسئله مهم ويك ارزش براي تمام افراد جامعه بويژه جوانان، مطرح است كه تجربه نيز نشان داده است که برنامه هدايت‌شده براي گذران صحيح اوقات فراغت در جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، بسيار مفيد و موثر است.

"حسن آتش افروز"ايجاد و گسترش فضاهاي مناسب و مطلوب براي گذران اوقات فراغت و ارائه طرح‌هاي عمومي متنوع که به نحوي به کيفيت و کميت گذران اوقات فراغت کمک کند‌، ضروري و حياتي است دانست و بر اهتمام ويژه كليه دستگاه هاي زيربط شهرستان بر اين موضوع تاكيد كرد.

دبير ستاد ساماندهي امور جوانان بافق در ادامه اين جلسه از برگزاري دوره استعداد يابي علمي ورزشي براي اولين بار در اين شهرستان خبرداد وافزود: دراين دوره زیر نظر آنتروپومتریست سطح 4فدراسیون و کارشناس ارشد حرکات اصلاحی از بين نوجونان 5 سال به بالا استعداد يابي صورت خواهد گرفت که پس از پیکر سنجی کودکان به سمت رشته هایی که در آینده توانایی آن را داشته باشند هدایت خواهند شد.

در ادامه اين نشست اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان برنامه هاي خود را پيرامون غني سازي اوقات فراغت جوانان اعلام كردند كه برگزاري مسابقات بومي ومحلي ، برنامه هاي خانوادگي و مسابقات فرهنگي و هنري از جمله اين برنامه ها بود.