همزمان با هفته دولت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با هفته دولت فرماندار بافق به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود ضمن حضور در مقر گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) با فرمانده و پرسنل آن دیدار و گفتگو نمود.

حمید خدابخشی فرمانده گردان امام حسین(ع) بافق در این برنامه که محمد حسین قنبری زاده فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز حضور داشت به بیان گزارشی از عملکرد و اقدامات این گردان پرداخت و گفت: این گردان ده سال پیش در شهرستان ایجاد شده است و ماموریت های آن آموزش تکمیلی نیروهای بسیجی و ماموریت های دفاعی و امنیتی می باشد.

وی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات این گردان پرداخت و خواستار مساعدت فرماندار جهت رفع آن شد.

فرماندار بافق نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان محمود وعلی اکبر قنبری زاده از اقدامات و تلاش های این گردان قدردانی کرد واظهارداشت: مجموعه بسیج و سپاه همواره در تمامی زمینه ها پشتیبان و حامی مجموعه دولت بوده اند.

وی به بیان دستاورد های انقلاب و نظام در کشور پرداخت و عنوان داشت: امنیت کامل، امکانات و رفاهیات که در کشور ما موجود می باشد در خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا یافت نمی شود.

فرماندار بافق در ادامه این برنامه از قسمت های مختلف این گردان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه های این گردان قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این برنامه لوح تقدیر سردارعلیزاده فرمانده تیپ 18الغدیر از فرماندار بافق به جهت مساعدت به این یگان و همچنین لباس مقدس بسیجی به فرماندار بافق اهدا شد.