فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و به تشریح اهمیت آن پرداخت و گفت: روز قدس روز انزجار عمومی از غاصبان فلسطین و دفاع از اسلام و ارزش های والای انسانی است که شرکت در راهپیمایی این روز عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام کرد.

 

محمد زاده رحمانی افزود: راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان که دشمنان و استکبار جهانی قصد برهم زدن وحدت و انسجام کشور و اختلاف افکنی بین مسلمانان را دارند باید با عظمت بهتر و فریادهای کوبنده تر برگزار شود و حضور در راهپیمایی امسال بیش از گذشته اهمیت دارد.

 

وی همچنین به گسترش پهنه جغرافیایی اقدام ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: هر ساله وسعت جغرافیایی این تدبیر معمار کبیر انقلاب وسیع تر می شود و در سالهای گذشته حتی این روز در کشورهای آمریکای جنوبی و برخی از کشورهای اروپایی برگزار و هزینه های زیادی را برای مقابله با این اقدام، بر رژیم صهیونیستی وارد می آورد.

 

زاده رحمانی ادامه داد: به برکت اندیشه ناب امام خمینی(ره) و روز جهانی قدس تمام معادلات استکبار جهانی و اسرائیل را بهم ریخته و هیبت آنان در هم شکسته شده که نمونه بارز آن شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان می باشد.

 

فرماندار بافق در پایان به برنامه ریزی دقیق و رعایت حال مردم مومن و روزه دار برای حضور گسترده در مسیر های راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و از همه اقشار مردم در جهت حضور پرشور و نشاط در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 

گفتنی است راهپيمايي روز جهاني قدس شهر بافق روز جمعه 10 خرداد از ساعت 11.30 از بلوار امام خمینی(ره) مقابل بسيج به سمت ميعادگاه نماز جمعه برگزار شود.