فرماندار بافق در جلسه شورای اداری گفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست شوای اداری بافق صبح روز دوشنبه 17 تیرماه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه، زاده رحمانی فرماندار، پورامینی بخشدارمرکزی و روسای ادارات شهرستان در محل سالن اجلاس آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق درابتدای این نشست گفت: در این شرایط اقتصادی گازرسانی در شهرستان بافق و منطقه سبزدشت به اتمام رسیده و دهستان کوشک نیز امسال به پایان خواهد رسید و سال آینده بافق یکی از شهرستان های سبز کشور خواهد بود.

محمد زاده رحمانی در ادامه افزود: بزرگراه یزد-بافق به پایان رسید و جاده بافق- رفسنجان آسفالت آن شروع شده و جاده سیروس آباد نیز کار خود را آغاز کرده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی هم تنها شهرستان در کشور هستیم که از آب شیرین کن برای آب شرب استفاده می کنیم.

فرماندار بافق به دو کار اساسی بزرگ انجام شده در شهرستان در حوزه آبخیزداری نیز اشاره و عنوان داشت: ممنوعیت برداشت آب از سفره های زمینی و ارتقاء مناطق حفاظتی از جمله کارهایی است که انجام شده است.

زاده رحمانی در پایان با بیان اینکه باید با هم افزایی و تعامل بین دستگاه های اجرایی به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و مردم نیز انتظارهایی دارند که باید به آنها احترام بگذاریم، اظهار داشت: ، متعهد بودن به نظام، مردم داری وتلاش در جهت جلب رضایت مردم که بیشتر مردم به بودجه نیاز ندارند و نیاز به تسهیل گری دارند، اشرافیت به مجموعه کاری، مدیر میدانی باشیم نه کارتابلی، فرهنگی بودن و روحیه خیری داشتن، پیگیربودن قدرت نه گفتن برای تحقق وعده ها از جمله وظایفی هست که باید مدیران ادارات مدنظر داشته باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات حسینعلی لازمی و محمد برزگری روسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی و مخابرات این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد. عکس: محمود تقی زاده بافقی.