فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست صمیمی فرماندار و جمعی از مسئولین بافق با اصحاب رسانه ظهر روز پنجشنبه در باغ سنتی اختر سادات بافق وابسته به کافه خان برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در این نشست با تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات خبرنگاران شهرستان و عذرخواهی از تاخیر برگزاری این برنامه گفت:  خبرنگار با روح پرسشگری خود سبب می شود تا مسئولین از مسیر خارج نشوند و در جهت اهداف شهر گام بردارند.

وی با بیان اینکه شفافیت در فضای مجازی، فضای نقد و انتقاد را برای تک تک شهروندان فراهم کرده است،افزود: هر مسئولی که کار کند مردم قدردان او هستند و نسبت به هرگونه کم کاری نیز باید پاسخگو باشد.

زاده رحمانی تصریح کرد: بافق بدون خبرنگاران شهر بی روح و کسل کننده ای است.

سپس حسن محمدی رئیس شورای شهر بافق با بیان اینکه خبرنگاران نقش موثری در روشنگری مردم جامعه ایفا می کند،گفت: خبرنگاران واسطه ی بین مردم و مسئولین هستند و رسانه ها فرصتی را برای مردم به وجود می آورند تا حرفهای آنان را به گوش مسئولان برسانند.

رنجبر رئیس شورای شهرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاری حرفه نیست بلکه عشق است،اظهار کرد: علیرغم مشقت هایی که این شغل دارد اما باعث خیر و برکت و رشد شهر می شود.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران و بیان مسائل و مشکلات  شهر در سایت ها، نشریات و شبکه های مجازی افزود: این سبب می شود تا مسئولان در جریان خواسته های مردم قرار گیرند و کوتاهی ها جبران و کاسته شود.

در ادامه حیدری مدیر بهره برداری نورد میلگرد و مدیر پروژه کارخانه احیای مستقیم فولاد بافق با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خوشبختانه در سایه همراهی تمام مسئولان شهرستان به ویژه حمایت های فرماندار، فولاد بافق مسیر پیشرفت خود را طی می کند و پروژه هایی مانند احیاء،ذوب،خط تولید کلاف و گندله تقریبا در مسیر خود قرار گرفته و علیرغم مشکلات و مسائل اما تلاش و پیگیری محمد زاده رحمانی بسیار موثر واقع شد.

وی در بحث پروژه کارخانه احیای مستقیم فولاد بافق با بیان اینکه استارت کار زده شده و بحث ساخت،نصب و راه اندازی آن آغاز شده است،افزود: این پروژه تا 2 سال آینده به بهره برداری و تولید خواهد رسید.

حیدری با اشاره به اینکه 90 درصد نیروها بومی هستند،عنوان کرد: خوشبختانه توانسته ایم با همت نیروها ،محصول با کیفیتی را تولید و به کشور ترکیه که خود در این زمینه صاحب سبک و برند است،صادر کنیم و این محقق نمی شد مگر با همت و همراهی همه مسئولان.

وی با بیان نقش خبرنگاران در این زمینه تصریح کرد: اینکه اسم فولاد بافق،برندهای تولیدی و گردشگری و صنایع آن در استان و کشور مطرح باشد، کاری سخت و دشوار است که خبرنگاران با تلاش خود این کار را به نحو شایسته انجام دادند.

سپس عسکری پیشکسوت خبر که از سال 73 کار خود را در روزنامه کیهان آغاز نموده است به بیان خاطرات خود در این عرصه و نقش موثر رسانه و خبرنگاران پرداخت. منبع: آفتاب بافق.