با حضور استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ طالبی استاندار یزد به همراه جمعی از مسئولین استان عصر روز پنجشنبه 17 بهمن ماه، در سفر خود به بافق برای افتتاح چند پروژه عمرانی،از پروژه میدان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان بهره برداری کرد.

شهردار بافق با بیان اینکه این پروژه ورودی شهر از سمت استان کرمان می باشد که  مجموعه ای از چند پروژه به مرکزیت میدان سردار سلیمانی است، افزود: دسترسی به بلوار بهشت الحسین(ع)، بقعه قاضی میرجعفر، روستای صدرآباد و در نهایت ورودی شهر به این میدان منتهی می شود.

وی مساحت این پروژه را 58 هزار متر مربع با هزینه 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی آن شامل خاکبرداری، خاکریزی، نصب سنگ جدول، آسفالت، نصب علائم  و تجهیزات ترافیکی می باشد.

شهردار بافق اضافه کرد: کلنگ محوطه سازی میدان سردار سلیمانی نیز امروز به زمین زده می شود و در سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

نوروززاده با بیان اینکه در کنار این پروژه اصلاح پل زیرگذر قطار نیز انجام گرفت،گفت: با توجه به مشکلات و تردد کامیون های ترانزیتی در این مسیر کف پل برداشته و به حد استاندارد رسید تا مشکلی برای تردد کامیون ها از سمت استان کرمان به یزد و شهرستان های دیگر وجود نداشته باشد.

وی با اعلام بهره برداری بیش از 10 پروژه عمرانی دیگر تا پایان سال،اظهار کرد: افتتاح میدان مادر و محوطه سازی و نصب المان های آن،محوطه سازی میدان شیخ محمد تقی بافقی،محوطه سازی و نصب المان میدان راه آهن،بهره برداری از ایستگاه جدید آتشنشانی،افتتاح ساختمان جدید شورای اسلامی شهر،فاز اول بلوار باقرآباد،کلنگ زنی پروژه باغ بهشت،بهره برداری از پروژه ممیزی نوسازی املاک ،محوطه سازی میدان زکات، بهره برداری از سه زمین ورزشی چمن مصنوعی استاندارد در سطح شهر از جمله پروژه ها می باشد که به تدریج انجام خواهد گرفت.

خبر: ن. رادمنش.