معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  جلسه تنظیم بازار میوه شب عید بافق با حضور معاون فرماندار و جمعی از روسای ادارت شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد علی  طالعی معاون فرماندار بافق در این نشست گفت:  نحوه تحویل میوه های عید از استان با معرفی نامه و به صورت پرداخت نقدی انجام می شود  که از 30 تا 60 تن برای هر نفر معرفی شده متناسب با میزان فروش فرد محاسبه می شود  و در صورت تبعیض در تحویل میوه های شهرستان با پیگیری از  استان این مشکل  رفع خواهد شد.

وی پیرامون محل های توزیع میوه طرح تنظیم بازار در بافق گفت: محل های انتخاب شده توزیع سیار میوه های عید از جمله پارکینگ شهرداری، پارکینگ میوه فروشی ولیعصر، ابتدای خیابان دادگستری، ابتدای خیابان مهدیه و خیابان مسجد جامع می باشد که توزیع میوه در خیابان مسجد جامع فقط صبح ها و مابقی محل ها توزیع به صورت تمام وقت انجام می شود.

طالعی در پایان تصریح کرد: با توجه به انجام بازرسی های نامحسوس از محل های توزیع توسط نمایندگان استان می بایست بنرهای لازم و نرخ فروش میوه ها قابل رویت باشد و فروش میوه ها با توجه به قدرت خرید مردم و کسب رضایت مردم صورت گیرد و لزومی به فروش میوه ها بصورت جعبه ای نمی باشد.