سرپرست فرمانداری شهرستان در دیدار با امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه سرپرست فرمانداری شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق دیدار و گفتگو نمود.

محمد علی شاه حسینی در این دیدار به بیان برنامه های کاری خود پرداخت و اظهار داشت: همواره در تمامی شهرستان های محل خدمت خود برنامه های کاری را با محوریت خرد جمعی و تعامل ائمه جمعه پیش برده ایم و نظرات ایشان مهم بوده است.

وی ادامه داد: حضور در این شهرستان را به عنوان یک تکلیف کاری خود دانسته و برنامه های عمرانی و توسعه ای شهرستان را با سرعت و مانند گذشته به پیش خواهیم برد.

شاه حسینی افزود: تلاش دارم تا با وفاق و همدلی امور شهرستان را  به پیش برده و با شناخت و ارتباطی که با سایر مسئولان استان وجود دارد موانع و مشکلات را حل و فصل نمایم.

وی اضافه کرد: حضور مدیران استانی در شهرستان و همچنین جذب اعتبارات ملی را از جمله برنامه های کاری خود عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری بافق در پایان تعامل و همکاری امام جمعه با مجموعه دستگاه های دولتی شهرستان در سطح استان زبانزد عنوان و گفت: امیدوارم که نقش پدرانه و حمایتی امام جمعه همانند گذشته شامل مجموعه های اجرایی شهرستان شود و بتوانیم با وحدت و همدلی مسائل و مشکلات موجود شهرستان را حل نماییم.

امام جمعه بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور سرپرست فرمانداری و آرزوی موفقیت برای وی، به بیان دیدگاه های خود پرداخت و عنوان داشت: در طول دوران کاری نگاه جناحی به هیچ مسئولی نداشته و همواره خدمت صادقانه مسئولان مدنظر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ادامه داد: هر مسئولی با هر دیدگاه سیاسی که به مردم خدمت می کند باید مورد حمایت قرار گیرد.