فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز سه شنبه 16 مهرماه، فرماندار بافق به همراه پورامینی بخشدار مرکزی، فتوحی رییس اداره راه و شهرسازی و دهستانی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان از پروژه جاده سیروس آباد بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این مسیر قرار گرفتند.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: طول مسیر جاده بافق به سبزدشت که معروف است به جاده سیروس آباد، حدود ۴۶ کیلومتر می باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع حدود 4 کیلومتر از مسیر نیازمند عملیات کوه بری است، ادامه داد: هم اکنون در مرحله اول کوه بری قرار داریم که به طول دو کیلومتر می باشد.

وی افزود: با اتمام عملیات کوه بری در دو نقطه به طول چهار کیلومتر بقیه مسیر هموار است.

فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم که  این پروژه را در سه فاز عملیاتی کنیم و  بتوانیم در دهه فجر امسال قسمت اول از سمت چاه طلوع را آماده و زیر عبور ببریم.

بخشدار مرکزی بافق نیز در این بازدید گفت: احداث این مسیر از درخواست های 40 ساله اهالی دهستان سبزدشت بافق می باشد که امیدواریم در آینده نزدیک این خواسته مردم تحقق یابد.

داود پورامینی افزود: با تکمیل این پروژه علاوه بر اینکه 60 روستا و آبادی را به بافق نزدیک می کند یک راه ارتباطی دیگر نیز از سمت منطقه سبزدشت بافق بین دو استان یزد و کرمان ایجاد می شود.

گفتنی است پیمانکار این پروژه شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان بافق می باشد.