مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛سرپرست فرمانداری بافق به اتفاق رییس اداره مخابرات شهرستان با مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت مخابرات استان در حوزه ارتباطات و مخابرات بافق بر لزوم توجه بیشتر این شرکت در رفع کمبود های شهرستان در این حوزه تاکید نمود.

محمد زاده رحمانی در ادامه آمادگی خود را در جهت همکاری در تکمیل پروژه ها و کمبود های حوزه ارتباطات شهرستان بافق اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم، مهمترین پروژه مخابرات یزد را پروژه خط انتقال فیبر نوری یزد به بافق عنوان کرد و اظهار داشت:  این پروژه که افزایش ضریب اطمینان ارتباط شهرستان با مرکز استان را در پی خواهد داشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مهدی مقوم در ادامه به بیان دیگر اقدامات انجام گرفته این شرکت از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث و راه اندازی 9 سایت 4G و 3 سایت 3G تلفن همراه و پروژه شبکه کابل بلوار انقلاب از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان بافق می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فیبر نوری پروژه شهرک سه و نیم هکتاری امام حسین (ع) علی رغم اینکه در برنامه سال جاری قرار نداشته است طراحی شده و کار از امسال آغاز و تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در پایان گفت: جهت رفع مهمترین مشکلات تلفن همراه در شهر بافق بالغ بر 10 میلیارد ریال نیاز است که در قالب عقد تفاهم نامه جدید،با همکاری فرمانداری بافق انجام خواهد شد.