به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جشن ترنم شادی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل بوم گردی حیدربابا روستای فاضلیه برگزار شد.

سید رضا هاشمی پور در حاشیه این جشن و دیدار با جمعی از حامیان ایتام افزود: این برنامه به همت خیران و با هدف کمک به کودکان یتیم و نیازمند بافقی برگزار شد.

وی، تعداد فرزندان تحت پوشش این کمیته را ۲۱۶ نفر اعلام کرد و  افزود: بیش از ۲۵۰میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از خیران بافقی در این راستا جمع آوری و برای برآورده کردن آرزوی این فرزندان هزینه شد.

این مسئولخاطر نشان کرد: آرزوهای این تعداد کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی  توسط خود آنان نوشته و جمع آوری شده و خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کنند.

وی  تصریح کرد: بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه اقلام، اقدام و خودشان آن را به کودکان نیازمند تحویل دهند.

هاشمی پور اظهار داشت: در راستای برآورده کردن آرزوی این کودکان هم اینک تعداد ۱۱  دستگاه دوچرخه تهیه و به همراه  اسباب بازی، توپ فوتبال، اسکوتر و کفش فوتبال  به این عزیزان تحویل شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق خاطر نشان کرد:  ۱۰ آرزوی دیگر که به بالن آرزوها معروف است شامل کفش اسکیت، دوچرخه، سفر مشهد، کفش ورزشی و ... توسط حامیان و خیران فهرست برداری و قرار شد در اسرع وقت تهیه و در اختیار کودکان قرار گیرد.

یک هزار و ۳۳۶ نفر در قالب ۵۹۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق قرار دارند که ۲۱۶ نفر آن‌ها کودکان هستند.