در جلسه ستاد انتخابات استان مطرح شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري؛ " غلامحسين دشتي " روز پنج شنبه در اين جلسه كه در محل دفتر معاون سياسي و امنيتي استانداري برگزار شد، ضمن تبريك ميلاد با سعادت يازدهمين اختر تابناك امامت و ولايت حضرت امام حسن عسكري (ع)، هدايت رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي ) ، دلسوزي مسئولان نظام و همراهي مردم را سه عامل موثر در انتخابات دانست و گفت: انشاالله مردم با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي، نظام را در پيشگاه حضرت ولي عصر ( ارواحنا له فداه ) رو سفيد خواهند كرد.
رييس ستاد انتخابات استان با اشاره به اينكه مجلس عصاره ملت است و بايد در راس امور قرار بگيرد، اظهار داشت: تعداد شعبات اخذ راي در استان بجز شهرستان طبس 670 شعبه مي باشد كه در شهرستان اردكان صندوق هاي ثابت بصورت مكانيزه راي گيري خواهند نمود.
دشتي ، تبليغات كانديداهاي نهمين مجلس شوراي اسلامي در استان را مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: با عنايت خداوند متعال در اين دوره تخلف حادي از سوي كانديدا ها در سطح استان اتفاق نيفتاده است.
وي همچنين ساعت شروع راي گيري را 8 صبح جمعه 12 اسفند ماه به مدت 10 ساعت اعلام كرد و خواستار به همراه داشتن شناسنامه و كارت ملي راي دهندگان، نوشتن نام كامل كانديداي مورد نظر به همراه كد اين نامزد از آحاد مردم استان شد.
اين مقام مسئول همچنين تعداد واجدين شرايط شركت در انتخابات در استان را 616 هزار نفر و تعداد راي اولي ها را 54 هزار نفر اعلام كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار نيز در اين جلسه تعداد بازرسان در پاي صندق هاي راي را 801 نفر اعلام كرد.
" عباسعلي رضايي " برگزاري جلسات متعدد با هيات هاي بازرسي شهرستان ها و شركت در جلسات تشكيل شده در شهرستان ها را از جمله اقدامات انجام گرفته در خصوص انتخابات عنوان كرد.
  جانشين ستاد انتخابات استان نيز در اين جلسه يكي از كارهاي مناسب مسئولان استان را تلاش در خصوص برگزاري جلسات پرسش و پاسخ و همچنين جلسه با اساتيد دانشگاه و مناظرات انتخاباتي و نيزبرگزاري تريبون آزاد دانست و افزود: تعداد نمايندگان نهايي طبق آخرين اطلاعات واصله 38 نفر اعلام شده است كه به تفكيك 3 نفر در حوزه اردكان، 8 نفر در حوزه ميبد، 11 نفر در حوزه مهريز، 16 نفر در حوزه يزد در صحنه حضور خواهند داشت.
" مهدي تقوايي " برگزاري مسابقه از 100 هزار بروشور تجلي حضور در سطح استان را كار با ارزشي ارزيابي  و خاطر نشان كرد: رسانه ملي نيز با برگزاري مسابقه بصورت روزانه نقش مهمي در اين راستا ايفا كرده است.