آمادگی کمیته پشتیبانی برای برگزاری انتخابات 1400/ سلامت مردم و برگزارکنندگان انتخابات در اولویت قرار دارد

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه؛ در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی را اندیشیده است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، اکرم فداکار، رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد، مهمترین رسالت کمیته مالی و پشتبانی را تامین نیروی انسانی و پشتیبانی مسائل مالی برگزاری انتخابات دانست و اظهارداشت: به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه و با رعایت حداکثری صرفه جویی، مکاتبات و رایزنی های لازم برای بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات دستگاه های اجرایی استان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری همه دستگاه ها در برگزاری انتخابات یک تکلیف قانونی به شمار می آید، گفت: خوشبختانه دستگاه های استان همکاری و همراهی لازم را جهت تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز انتخابات پیش رو داشته اند و از این بابت مشکلی در استان یزد وجود ندارد.
مهندس فداکار، صرفه جویی را یکی از اصول برگزاری فرایند انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: تنها مواردی که امکان تامین آن ها از دستگاه های اجرایی مقدور نباشد و نیز حق الزحمه عوامل اجرایی، عوامل شعب و افراد درگیر مسئله انتخابات، در حوزه مالی ستادانتخابات در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه انتخابات امسال، شرایط جدیدی را برای برگزاری انتخابات رقم زده است، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا موارد و الزامات جدیدی همچون تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در شعب اخذ رای، افزایش تعداد شعب جهت پراکندگی شعب و مکان یابی و استقرار صندوق ها به فضای باز(حتی المقدور)، به برنامه های این کمیته اضافه شد، که در این راستا پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
وی ادامه داد: شرایط کرونایی حاکم بر کشور و به تبع آن استان یزد، موجب شد تا به منظور اطمینان خاطر بیشتر از برگزاری انتخابات بدون کمترین مشکل و دغدغه، به تعداد بیشتری از کاربران فناوری اطلاعات شعب سراسر استان، آموزش های لازم ارائه شود تا در صورت بیماری یکی از کاربران، کاربر آموزش دیده دیگر جایگزین فرد بیمار شود.
مهندس فداکار با بیان اینکه سلامت مردم و عوامل اجرایی انتخابات در اولویت قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات می تواند چرخه گردش و سرایت ویروس کرونا را به راه بیندازد، لذا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا مردم با اطمینان خاطر پای صندوق های رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت کشور و شهر و روستای خود مشارکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در انتها با بیان اینکه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند را اندیشیده است، گفت: امیدواریم با تکیه بر تجربه های دوره های پیشین، همکاری دستگاه های اجرایی استان و همت و مدیریت فرمانداران و بخشداران، انتخابات پیشرو بدون کمترین مشکل و چالش برگزار شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات