استاندار یزد عنوان کرد:

اجرای سامانه های الکترونیکی حوزه عمرانی، گامی موثر در راستای تحقق حکمرانی خوب

استاندار یزد با اشاره به شاخصه سامانه های الکترونیکی حوزه عمرانی از جمله پاسخگویی، شفافیت، کارآمدی، اثر بخشی و اجرای قانون، گفت: این شاخص ها همگی در چارچوب حکمرانی خوب تعریف شده که حاکی از حرکت در این مسیر است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در مراسم افتتاح 9 سامانه حوزه عمرانی استان که با حضور ویدیو کنفرانسی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ، نعاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران در سالن کوثر استانداری برگزار شد با تشکر از دست اندرکاران اجرای این طرح، عنوان کرد: این سامانه ها موجب ارتقاء نظام خدمت رسانی در استان می‌شود.
استاندار با بیان اینکه از یکسال پیش اقدامات لازم برای راه اندازی این پایگاههای الکترونیکی انجام شد افزود: راه اندازی این سامانه ها نقطه آغاز  اجرای این طرح در استان بوده و باید در صدد معرفی آنها به کشور و اثر بخشی بیشترشان باشیم.
دکتر طالبی عنوان کرد: اجرای این سامانه ها نشان از اراده خوب دستگاه اداری استان برای تسهیل امور مردم و ظرفیت های خوب بخش خصوصی استان برای تحقق طرح های اینچنینی دارد.
وی با اشاره به شاخصه این سامانه ها از جمله پاسخگویی، شفافیت، کارآمدی، اثر بخشی و اجرای قانون گفت: این شاخص ها همگی در چارچوب حکمرانی خوب تعریف شده که حاکی از حرکت در مسیر تحقق حکمرانی خوب است.
استاندار گفت :این سامانه ها  علاوه بر حل بخشی مشکلات مردم، موجب بهبود عملکردها و فرایند ها در دستگاه های اداری استان شده و اقدامی در راستای توسعه دولت الکترونیک است .
وی افزود: علاوه بر اینکه گسترش دولت الکترونیک یکی از اولویت های استان بوده، به عنوان یکی از ضرورت های عصر کرونا نیز محسوب می‌شود.
دکتر طالبی در انتها عنوان کرد : باید از ابزار های مختلف برای تشویق مردم به منظور استفاده بهینه از این پایگاههای الکترونیکی استفاده شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات