ارتباط تلفنی استاندار با مردم از طریق سامانه سامد، هفتگی می شود

دکتر فاطمی گفت: به منظور افزایش ارتباط مستقیم با مردم، ارتباط تلفنی استاندار با مردم در سامانه سامد که پیش از این به صورت ماهیانه برقرار می شد، از این پس به صورت هفتگی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی، در جریان برنامه پاسخگویی مستقیم به مردم از طریقه سامانه سامد، این سامانه  را یکی از راه های ارتباط مستقیم  مردم با مدیران استان دانست و اظهارداشت: مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مردم، توسط افراد مستقر در مرکز رصد، پیگیری و نتایج آن به مردم گزارش می شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت مردم بوده و مردم در آن موضوعیت ویژه ای دارند، تصریح کرد: فلسفه وجودی ما حل مشکلات مردم است و همه مدیران باید ارتباط با مردم را تحکیم کرده و در صدد پیگیری و حل مسائل و مشکلات مردم برآیند.

استاندار یزد با تاکید بر این موضوع که خود را موظف به پیگیری مسائل می دانیم، خاطرنشان کرد: در عین رسیدگی به مسائل و مشکلات مطروحه توسط مردم، اداراتی که مردم بیشتر از آن ها گلایه مند هستند، شناسایی و تذکرات لازم جهت تسهیل در روند امور مردم به دستگاه های مربوطه داده خواهد شد.

دکتر فاطمی با بیان اینکه ارتباط با سامانه تلفنی سامد بدون نیاز به وقت قبلی بوده و همه روزه برقرار است، اظهارداشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده، استاندار و معاونین در این مرکز حاضر شده و به صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند.

وی در انتها گفت: به منظور افزایش ارتباط مستقیم با مردم، ارتباط تلفنی استاندار با مردم در سامانه سامد که پیش از این به صورت ماهیانه برقرار می شد، از این پس به صورت هفتگی خواهد بود.z1

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات