به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " محمد رضا فلاح زاده " روز چهارشنبه در بازديد از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع)، حسينيه امير چخماق و باغ دولت آباد يزد، ضمن تبريك به مناسبت سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، برنامه هاي فرهنگي اماكن گردشگري استان را در راستاي ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدي(ص)، عفاف و حجاب و تاثير بر روي گروه سني كودك و نوجوان بيان كرد.
وي در ادامه فعاليت دستگاه هايي  از قبيل راه و شهرسازي، هلال احمر، ميراث فرهنگي، شهرداري و نيروي انتظامي و... را شايسته تقدير دانست.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود، تعداد گردشگران استان از ابتداي تعطيلات عيد تا كنون را با 57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته اعلام كرد  وگفت: اسكان ميهمانان نوروزي  در استان نسبت به مدت مشابه  با 77 درصد رشد مواجه بوده است.
فلاح زاده همچنين ميزان كاهش حوادث ترافيكي تعطيلات امسال را  14 درصد اعلام و توصيه كرد: احتياط در هنگام رانندگي در راه ها و بزرگراه ها، عدم رانندگي در هنگام خواب آلودگي و بستن مداوم كمربند ايمني از جمله عوامل تاثير گذار در كاهش تصادفات جاده اي هستند.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد؛ كليه مسافران نوروزي با نشاط از مكان هاي مذهبي و تاريخي استان بازديد كنند.
برگزاري نمايشگاه كتاب، غرفه حجاب و عفاف و كودك و همچنين برگزاري مسابقه از جمله اقدامات فرهنگي صورت گرفته در اماكن گردشگري استان در سال جاري به حساب مي آيد.