به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،" محمد رضا فلاح زاده " در ابتداي اين بازديدها كه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون برنامه ريزي استاندار، مشاور عالي استاندار و فرماندار يزد وي را همراهي مي كردند، در موسسه تحقيقاتي و فرهنگي اخوان دستمالچي حضور يافت و ضمن بازديد از كتابخانه، نمازخانه و ديگر امكانات آموزشي و فرهنگي اين موسسه، از زحمات اخوان دستمالچي در سرمايه گذاري و تجهيز كتابخانه اين مركز قدرداني كرد.

استاندار گفت: اميدواريم  پژوهشگران و محققان دانشگاهي و حوزوي با استفاده از كتاب هاي ارزشمند و ديگر امكانات اين مجموعه، خدمات ارزنده اي را در عرصه هاي گوناگون علمي و فناوري به نظام جمهوري اسلامي ارائه كنند.

پروژه ساخت هتل ارگ يزد نيز امروز مورد بازديد عالي ترين مقام اجرايي استان قرار گرفت.

فلاح زاده با حضور در محل احداث اين هتل، مراحل ساخت و امكانات رفاهي اين مجموعه را بازديد كرد و در خصوص رفع برخي از مشكلات و موانع موجود ، دستوراتي را صادر كرد.

وي همچنين در ادامه ، در موسسه قرآني مهدالرضا(ع)  حضور يافت و ضمن بازديد از  برنامه هاي آموزشي و تربيتي ، در راستاي حمايت از اين برنامه ها، قول مساعدت داد.

استاندار در بخش ديگر برنامه هاي بازديدي، با حضور در كانون اصلاح و تربيت نوجوانان، به ارائه رهنمودهاي لازم به نوجوان زنداني پرداخت.

وي همچنين با حضور در زندان مركزي يزد از امكانات و برنامه هاي گوناگون اين زندان بازديد كرد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه فعاليت ها  و برنامه هاي  زندان يزد نسبت به گذشته رشد بسيار خوبي داشته است، از زحمات كاركنان زندان ها قدرداني كرد و در راستاي گسترش فعاليت هاي فرهنگي و خدماتي در زندان هاي استان، قول مساعدت داد.

فلاح زاده در پايان برنامه هاي بازديدي روز سشنبه، با حضور سرزده در مدرسه راهنمايي پسرانه سوسن كوچك زاده، از امكانات آموزشي اين مدرسه بازديد و با حضور در نماز جماعت اين مدرسه دقايقي را به سخنراني پرداخت.

وي در سخنان خود، ضمن قدرداني از مسئولان مدرسه، به بيان نكاتي در حوزه اخلاق، علم آموزي، انتخاب دوستان خوب و متدين پرداخت و در خصوص اصلاح امور مدرسه نيز نكاتي را يادآور شد.