به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين ديدار با بيان اين كه بايد مشكلات مردم را مشكلات خودمان بدانيم گفت: مي بايد با حفظ حرمت و درعين حال با تواضع و فروتني نسبت به حل مشكلات مردم كوشا باشيم و در اين راستا فعالانه وارد عمل شويم.
استاندار يزد با تاكيد بر ايجاد فرهنگ توجه به مناطق محروم افزود: از زمان پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران خدمات ارزشمندي به منظور فقرزدايي از مناطق محروم صورت گرفته و گام هاي بلندي در اين رابطه برداشته شده است. وي ادامه داد: اما هنوز جا براي كار بسيار است لذا بايد در تصميم گيري ها و مصوبات خود مناطق محروم را در اولويت كار قرار دهيم و با نگاهي ويژه به اين مناطق كه مورد تاكيد دولت نهم نيز مي باشد در جهت رفع نيازها و مشكلات محرومان تلاش كنيم. استاندار يزد بر توجه ويژه به مناطق محروم در تدوين پيشنويس مصوبات سفر دوم اعضاي هيات دولت به استان تاكيد كرد.
شايان ذكر است، در اين ديدار پيرامون فرودگاه، راههاي مواصلاتي، نقاط حادثه خيز ترافيكي، بهداشت و درمان طبس، آبرساني و برق ديهوك و طرح  هادي شهر عشق آباد بحث و يا تمهيداتي انديشيده شد. 
همچنين فلاح زاده در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهرستان خاتم  با بيان اين كه احداث يك واحد پتروشيمي در شهرستان خاتم در سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به تصويب رسيده است افزود: اما مسئولان بايد همه تلاش خود را در جهت فراهم نمودن زيرساخت ها، كسب مجوزهاي لازم و جذب سرمايه گذار به منظور اجرايي شدن اين مصوبه به كار گيرند تا شاهد تحقق اين مهم باشيم.
استاندار يزد با اشاره به بحث گازرساني به هرات گفت: در ديدار با مديرعامل شركت گاز ايران مقرر شد عمليات گازرساني به چند شهرستان از جمله هرات خاتم به زودي آغاز شود تا بخش بيشتري از مردم استان از نعمت گاز بهره مند گردند.