به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين مراسم با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص بحث خودي و غيرخودي گفت: افراد زيادي بودند كه در اوايل انقلاب حضرت امام خميني (ره) را همراهي كردند اما پس از پيروزي انقلاب در برابر ايشان ايستادند و حتي توطئه ترور حضرت امام (ره) را طراحي كردند كه به لطف خدا ناكام ماندند.
استاندار يزد با تاكيد بر توكل بر خداوند متعال در كارها، به برخورد صادقانه مسئولين با مردم اشاره و اضافه كرد: بايد در انجام كارها و امورات با مردم صادق باشيم كه مردم شريف ايران اسلامي نيز نشان داده اند هميشه پذيراي آن هستند.
فلاح زاده با تاكيد بر نقش مهم تفكر مديران در كارها براي اجراي مطلوب امورات ادامه داد: تفكر كردن در جهت توسعه فرهنگ عبادي مردم، زدودن چالش هاي اجتماعي و آباداني كشور ارزشمند و داراي اجر و پاداش الهي است.
وي سپس به برنامه ريزي در كارها اشاره كرد و افزود: اگر براساس برنامه حركت كنيم به سر منزل مقصود خواهيم رسيد كه بايد در اين راستا با پيگيريهاي مداوم، زمينه ظهور و بروز تحولات مثبت را فراهم آورد.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود به پتانسيل هاي شهرستان صدوق اشاره كرد و گفت: نزديكي به مركز استان، فرودگاه، راه آهن، بزرگراهها، فراهم بودن زيرساخت ها در شهرك صنعتي و از همه مهمتر وجود نيروي متعهد و متخصص ولايت مدار از مزيت هاي شهرستان صدوق است كه بايد از اين امكانات در جهت رشد و تعالي هرچه بيشتر اين شهرستان بهره مند شد.
استاندار يزد با توصيه به مسئولان اين شهرستان در جهت ايجاد وحدت كامل بين محلات افزود: اختلاف، ريشه بسياري از عقب ماندگي ها و گناهان عظيم است لذا مسئولان و مردم بايد همه تلاش خود را در جهت ايجاد وحدت كامل بين بخش ها و محلات مختلف به كار گيرند.
فلاح زاده در پايان خواستار شناسايي استعدادهاي متعهد و متخصص، تلاش در جهت گسترس مسائل فرهنگي و هنري، توجه به بخش هاي كشاورزي و صنعتي، پيگري مصوبات سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و هيات دولت و فراهم كردن زمينه اجراي طرح تحول اقتصادي در اين شهرستان شد.
شايان ذكر است در پايان اين مراسم از امرالله فلاح زاده فرماندار سابق صدوق تقدير و سعيد عبداللهي به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.