به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" در سخنراني قبل از خطبه هاي نماز جمعه روز قدس با بيان فضايل ماه مبارك رمضان، بر بهره گيري از بركات اين ماه مبارك در روزهاي باقي مانده تاكيد كرد.
فلاح زاده حضور با شكوه و آگاهانه ملت ايران اسلامي و مردم استان در روز انتخابات و همچنين راهپيمايي روز قدس را دو حماسه سياسي بزرگ دانست و از ملت فهيم قدرداني كرد.
وي انتخاب رييس جمهور منتخب را تبريك گفت و اظهار اميدواري كرد: دولت يازدهم با استفاده از توان نخبگان و فرهيختگان كشور مقدمات شكل گيري حماسه اقتصادي را نيز فراهم كند.
اين مقام مسئول در بخش ديگر سخنان خود ضمن تسليت ايام شهادت حضرت علي(ع) و ياد آوري وصاياي آن حضرت در روزهاي پاياني عمرشان، به بيان ويژگي هاي ائمه اطهار(ع) و يارانشان پرداخت.
تشريح خيانت هاي يهوديان و اقدامات خصمانه يهود در ادوار مختلف تاريخ موضوع ديگري بود كه استاندار به آن اشاره كرد.
وي خاطر نشان كرد: جريان انتفاضه و حزب الله همچون دژ محكمي جلوي اسرائيل غاصب ايستاده اند و اگر نبود اين دژ مستحكم، قطعا اسرائيل تا فرات و دجله و كارون به اشغالگري هاي خود ادامه مي داد.
فلاح زاده در پايان سخنان خود به تشريح وظايف ملت ايران با توجه به شرايط امروز جهان پرداخت.
وي گفت: اطاعت از ولايت فقيه، اتحاد بين ملت هاي مسلمان و ملت هاي مستضعف عليه زورگويان، مبارزه با اسرائيل تا نابودي كامل اين غده سرطاني و مبارزه با كفر و شرك وظيفه امروز همه مسلمانان است.